תרבות ופנאי

שאקירה תחת תביעה נוספת: הזמרת צפויה להיכנס לכלא?

על רקע התביעה שמתנהלת בימים אלה נגד הזמרת הקולומביאנית, שאקירה ממשיכה להסתבך בספרד והפעם, תביעה חדשה במדינה טוענת כי הזמרת העלימה מס בסכום כולל של כ-1.7 מיליון דולר
מערכת ice | 
שאקירה (צילום אינסטגרם)
שאקירה ממשיכה להסתבך: תביעה חדשה בספרד מעוניינת להרשיע אותה בגין העלמת מיסים בסכום כולל של כ-1.7 מיליון דולר. על פי טענות התביעה, שאקירה העלימה את הסכום בשנת 2018 בזמן סבב ההופעות העולמי שלה, El Dorado.
כזכור, ישנה תביעה נוספת נגד הזמרת הקולומביאנית שמבקש לגזור עונש מאסר של 8 שנים. התביעה טוענת במשפט כי שאקירה העלימה מס בסכום של כ-15 מיליון במשך תקופה של שנתיים בשנים 2012-2014. הזמרת טענה בתקופה זו כי היא התגוררה מחוץ לספרד באותה תקופה.
לצד ההסתבכויות הפליליות, ישנו סיכוי לא מבוטל ששאקירה תגיע בפעם הראשונה לישראל להופעה מיוחדת. שותף המוזיקה של הזמרת, קית' סרקיסיאן, העיד בריאיון שערך כי בטור ההופעות הבא הזמרת צפויה לצאת מגבולות אמריקה הלטינית, ארצות הברית ואירופה ולהגיע עד לאסיה והמזרח התיכון: "יכללו מופעי חוץ ואצטדיון בכמעט שני תריסר מדינות ברחבי אמריקה הלטינית, צפון אמריקה, בריטניה, אירופה והמזרח התיכון."
נזכיר כי שאקירה הביעה בעבר את רצונה להופיע בישראל אך יחד עם זאת, מלחמת לבנון השנייה הרחיקה את התוכניות האלה, בשל מוצאה הלבנוני מצד אביה. כמה שנים אחרי שאירועי המלחמה הצטננו בתודעה, ב-2011 הגיעה להופעה יחד עם בעלה לשעבר, פיקה ואף נכחה בוועידת הנשיא שמעון פרס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה