תרבות ופנאי

סערת זמר הסופרבול: "עבר עשור מאז שהיה לו להיט"

נחשפה זהותו של הזמר שיופיע במחצית של משחק הסופרבול: הבחירה בזמר אשר, עוררה דיון נוקב ברשתות, בין היתר עקב חוסר הרלוונטיות של הזמר ואף נטען כי עבר עשור מאז שהוציא להיט חדש

מערכת ice | 
סופרבול (צילום Anthony Quintano)
אשר היה אחד הכוכבים הכי גדולים של שנות האלפיים המוקדמות, אבל לא הוציא להיט ענק כבר עשור. זו בין היתר הסיבה שהקהל חלוק בדעותיו לגבי ההכרזה כי זמר האר-אנד-בי יוביל את מופע המחצית של הסופרבול.
הסופרבול, משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית הפך לאירוע שיא בטלוויזיה האמריקאית ובכל שנה לצד המשחק המותח, הצופים מחכים לשני דברים חשובים: הפרסומות המיוחדות שמופקות במיוחד למשחק, ומופע המחצית שמאז ומתמיד כלל כוכב או כוכבת פופ גדולים.
אומנם, ההכרזה על כך שאשר יופיע במחצית הסופרבול הייתה לפני יומיים (יום שני), אבל השמועות בנוגע לזהותו של האומן שיופיע החלו לצוץ החל מיוני האחרון. תחילה, השמועות העידו כי מי שיובילו את המופע הן הזמרות האהובות ליידי גאגא וקייטי פרי. לאחר ההכרזה רוב אוהדי הז'אנר יצאו מאוכזבים.
 

למי שלא זוכר, בתחילת שנות האלפיים אשר היה כוכב ענק עם להיטים כמו Yeah!, My Boo, Love in This Club ועוד. כזכור, עברו 13 שנים מאז ששיר שלו הגיע לראש המצעד האמריקאי (ב-2010 השיר שלו עם וויל.איי.אם, OMG, הגיע להישג זה). כמו כן, שיריו של הזמר לא מגיעים לעשירייה הראשונה כבר קרוב לעשור.
למרות האכזבה היו מעריצים רבים ששמחו על כך וחיכו להופעה נוסטלגית של שנות האלפיים, אבל הרוב הגדול יצא נגד הבחירה ואמר כי אשר אינו רלוונטי. מעריצים רבים יצאו להגנתו של אשר והוא מצידו הכריז ואמר שמדובר ב"כבוד של פעם בחיים", והבטיח: "אני לא יכול לחכות להביא לעולם מופע שהוא לא כמו שום דבר אחר שראיתם ממני בעבר". את ההתלהבות סביבו ניצל כדי להכריז על אלבום חדש, Coming Home, שיצא באותו יום של אירוע הסופרבול: ה-11 בפברואר 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה