תרבות ופנאי

הפדיחה של נועה קירל בגרמניה: למה הביכה את דניאל פרץ?

רק יום אחד בגרמניה, ותמונה של נועה קירל ודניאל פרץ בחגיגות האוקטוברפרסט הבוואריות כבר הצליחו להרגיז את אוהדי באיירן מינכן. הסיבה: קוד הלבוש
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
שעות ספורות לאחר שסיימה את מופע הענק השני בפארק הירקון לעיני כ-65 אלף צופים, המריאה נועה קירל בבוקר יום ראשון לגרמניה, להתאחד עם בן הזוג דניאל פרץ המשחק במדי באיירן מינכן. באותו יום כבר צולמו השניים בפומבי באירוע בווארי מסורתי, אלא שקירל דווקא משכה אש מאוהדי באיירן וספגה ביקורת על לבושה.
הסיבה: הקבוצה הגרמנית חגגה את ה"אוקטוברפקסט", פסטיבל הבירה המסורתי שנערך מדי שנה במינכן בבוואריה שבגרמניה, מאמצע ספטמבר ועד יום ראשון הראשון של אוקטובר. פעילויות הפסטיבל כוללות שתיית בירה בווארית, אכילת מטעמים מהמטבח הבווארי, שירה וריקוד – וגם קוד לבוש מסורתי.
 
מאחר ונהוג ללבוש בפסטיבל את התלבושת הבווארית המסורתית, דניאל פרץ פשט את מדי המועדון ולבש חליפה בווארית. אלא שקירל לא נערכה לכך מראש, ובניגוד לרוב נשות השחקנים, הגיעה בבגדיה הרגילים. התמונה של השניים ובידם כוס בירה ענקית גררה ביקורת מצד כמה מאוהדי באיירן ברשתות החברתיות שהביעו תמיהה על ההתעלמות האופנתית.

אגב פרץ, שהצטרף רק לפני כחודש לבאיירן מינכן ועדיין לא רשם דקות משחק במדי הקבוצה – יזכה היום (שלישי) להזדמנות הראשונה שלו: הוא יפתח בהרכב במשחק הגביע הגרמני מול מונסטר מהליגה השלישית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה