תרבות ופנאי

הזמרת המוכרת מתפוצצת: "לא אתבייש ביהדותי במדינת ישראל"

האמנית נקלעה לעימות עם מפגינים שמנעו תפילה בהפרדה סמוך לביתה בתל אביב, זמן קצר לפני צאת יום כיפור. זאת לאחר האירועים שקרו בכיכר דיזנגוף מספר דקות לאחר תחילת צום יום כיפור, לאחר שמפגינים התעמתו עם מתפללים שהחלו בתפילה בהפרדה זאת למרות צו איסור מבית המשפט
מערכת ice |  2
דיזנגוף (צילום פלאש 90)

האמנית דקלה נקלעה לעימות עם מפגינים שמנעו תפילה בהפרדה מעט לפני צאת יום כיפור סמוך לביתה בתל אביב. במהלך המהומה אמרה הזמרת לאחד המפגינים כי זו לא דמוקרטיה אלא דיקטטורה. לאחר מכן סיפרה הזמרת ל-N12 על השתלשלות האירועים: "התושבים ניסו להקים מתחם תפילה, מין בית כנסת מאולתר כדי שהשכנים יוכלו לרדת ולשמוע את תפילת הנעילה, הגיעו מספר אנשים בודדים, שלא הסכימו לזה, הזמינו משטרה והפריעו לתפילה כשבצד אחד גברים ובצד שני נשים".

דקלה המשיכה לספר על מה שאירע: "ציפיתי ליותר סובלנות, נעימות והכלה, מדובר בסך הכל בשעתיים בשנה. בעיני באירוע זה הייתה כפייה- 300 איש מתפללים והמשטרה מסתכלת עליהם והורידה את המחיצות. אני לא יודעת אם דווקא המחיצות הפריעו להם, כי השוטרים נשארו גם לאחר שהורידו אותם. אני לא צריכה לפחד או להתבייש ביהדותי במדינת ישראל".

כזכור, אמש מעט לאחר כניסת צום יום הכיפורים, הגיעו מספר מפגינים לכיכר דיזנגוף והתעמתו עם המתפללים במקום שהקימו מחיצה להפרדת נשים וגברים. דבר זה הביא לסערה במערכת הפוליטית.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אל תתביישי ביהדותך ואל תכפי אותה ברבים
    אני 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התגובה הקולנית והאלימה של דיקלה היממה אותי. איכסססס...
    סגור
  • 1.
    אנחנו היהודים החילונים שלא מכירים תפילה
    ZB 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאמינים במתינות המרחב הציבורי הוא אינסופי ואפשר לקיים כל צורה של תפילה מניח שרוב אלו שבאו למחות לא יודעים להתפלל
    סגור