תרבות ופנאי

אייל גולן בטירוף: כמה הגיעו להאזין לו בקיסריה?

איל גולן סגר לא פחות מתשע הופעות רצופות בקיסריה, וסיכם אתמול את הסיבוב עם עשרות אלפי אנשים שהגיעו לשמוע את להיטיו
שירה יום טוב |  1
איל גולן בקיסריה (צילום גירץ הפקות)
אמש ירד איל גולן בפעם האחרונה לקיץ זה, מהבמה בקיסריה ובכך סיכם שבוע וחצי של הופעות, תשע במספר, בהן מילא את קיסריה פעם אחר פעם כשבסך הכל מדובר בקהל של 35 אלף איש שמילא את שורות האמפי.
סדרת מופעי הקיץ החדשים בקיסריה כללו ביצועים ללהיטים האהובים והחדשים מהאלבום החדש "2023", שזכו להצלחה, בנוסף במהלך סדרת ההופעות שר איל את השיר "שלום אהובתי" שיצא מספר ימים ספורים לפני ההופעה והספיק להפוך ללהיט. כל זאת לצד השירים המוכרים והנוסטלגיים.
שירים נוספים ששר במהלך ההופעות היו "עטלף עיוור" של חנן בן ארי, "עיר נמל", אירח את הזמרת נארוס חנין עם השיר "דבקה בתל אביב", "מתי את חוזרת", "החיים פנאן", נתתי לך ת'לב ועוד.
במהלך ההופעה האחרונה אליה הגיעו אמו רונית, בנו ליאם ובתו אלין. איל הודה לקהל בהתרגשות גדולה ולא שכח בסוף ההופעה להגיד תודה לכל הלקה שהגיעו איתו לקדמת הבאה לסיכום סבב ההופעות.
 


מופע הקיץ החדש שילב את כל הסגנונות המוזיקליים שמאפיינים את איל גולן- מזרחי אותנטי, רגאיי, פופ, R&B, אלקטרוני, דאנס, ודיפ-האוס, כל זאת לצד עשרות נגנים, במה מרהיבה עם וידאו ארט חדשני על מסכי ענק, אנימציות, תלת מימד ואפקטים ייחודים.

צילום: גירץ הפקות

במהלך סבב ההופעות איל הופתע מספר פעמים והתרגש לגלות בהופעתו השלישית כי הוא הזמר המושמע והמבוקש ביותר בקריוקי בישראל לשנת 2023, על פי חברת ״שרים קריוקי״, החברה המובילה את תרבות הקריוקי בישראל. בנוסף, בהופעתו ה-9 והאחרונה איל קיבל בהפתעה על הבמה את תואר ״זמר השנה״ של רדיו דרום מהשדרן יורם סויסה לצד תואר ״קאבר השנה״ על הביצוע ללהיט ״עטלף עיוור״.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תנו לחיות לחיות
    בר כוכבא 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחללה זמר
    סגור