תרבות ופנאי

אחרי שכבש את גלגלצ: הראפר האהוב מגיע למועדון הבארבי

הראפר וויב איש הפך לאחד השמות בולטים בסצנת ההיפ הופ המקומית, ואחרי ששיריו כבשו את הפלייליסט של גלגלצ, הוא מגיע להופעה מיוחדת במועדון הבארבי בתל אביב 
מערכת ice | 
הופעה (צילום Pixabay)
בשנים האחרונות הפך וייב איש לאחד מהשמות הבולטים בסצנת ההיפ הופ המקומית, אלבומיו זכו לשבחים רבים והוגדרו על ידי מבקרי מוזיקה רבים בישראל כ: 'אלבום ההיפ הופ הטוב ביותר בכל הזמנים', 'היפ הופ במיטבו' , 'אלבום השנה'. 
השנה הוציא הראפר את אלבומו השלישי "איזה מזל" שהיווה עליית מדרגה משמעותית אל תוך המיינסטרים הישראלי, תוך כדי שהוא כובש את הפלייליסט של גלגלצ, שיריו זוכים למאות אלפי האזנות בפלטפורמות הדיגיטליות: ספוטפיי, אפל מיוזיק, יו טיוב ועוד. כשהוא חורש את המדינה לאורכה לרוחבה עם מיטב הלהיטים שיצר משלושת אלבומיו במופעי סולד אאוט.
אחרי שביסס את מעמדו כאחד מהאמנים החשובים, מרתקים, איכותיים ורלוונטיים בסצינת ההיפ הופ, הוכיח שהבמה זה המקום בו הוא מרגיש הכי בנוח, עם כריזמה מטורפת שנוטפת ממנו על הבמה, ומופע משלהב, בועט ומקפיץ בו הוא משלב שלל סגנונות מוזיקליים מהיפ הופ, דריל, ראפ, אר אנד בי ועוד. וייב איש חוזר למופע ענק נוסף במועדון הבארבי תל אביב בתאריך 23/9/23 לחגיגה מוזיקלית אמתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה