תרבות ופנאי

הזמר האהוב ייאלץ לשלם? תביעה שלישית על תקיפה מינית

סולן הבקסטריט בויזף ניק קרטר שוב מתמודד מול תביעה שמוגשת נגדו בטענה על תקיפה מינית של קטינה לפני עשרים שנה. מדובר בתביעה שלישית שמוגשת נגדו בנושא
מערכת ice | 
בקסטריט בויז (צילום לייב ניישן)
ניק קרטר, סולן להקת הבקסטריט בויז מתמודד מול תביעה שהגישה נגדו אישה שטוענת שהוא תקף אותה מינית ביאכטה שלו כשהייתה בת 15. הסולן מצידו, טוען שהתביעה שלה מלאה בהאשמות שווא.
בתביעה קרטר מואשם כי תקף אותה מינית מספר פעמים בשנת 2003, כשהיא הייתה בת 15 והוא היה בן 23 - היא טוענת שניק כפה את עצמו עליה על סיפון יאכטה, ועל אוטובוס לאחר שהטיס אותה בליווי אלכוהול.
קרטר מכחיש בתוקף את הדברים, וטוען שהתביעה מלאה ב"בולשיט", לדבריו. המאשימה הזו הגישה את תביעתה בעילום שם, ומדובר באישה השלישית שתובעת את קרטר על תקיפה מינית.
עורך דינו של קרטר, דייל הייז ג'וניור, סיפר ל-TMZ על התביעה וטען כי כשהאישה העלתה את האשמותיה נגד ניק לפני 2 עשורים, הרשויות חקרו את טענותיה ולא מצאו שום טעם להתקדם בהאשמות.
עורך דינו של ניק אומר שהמאשימה פשוט "חוזרת על אותן האשמות שווא בתלונה משפטית חדשה", אבל הוא אומר שזה "לא הופך אותן לנכונות יותר".
הסולן נתבע גם על ידי אישה בשם שאנון רות, שהגישה תביעה בדצמבר בטענה שהוא תקף אותה מינית לאחר הופעה ב-2001, כשהיא הייתה קטינה... אבל הוא אומר שיש לו עדים שיעידו כי רות משקרת.
הזמרת מליסה שומאן תובעת גם את ניק על תקיפה מינית לכאורה בשנת 2002. הוא מכחיש גם את טענותיה. עם הגשת התביעה האחרונה, הצוות המשפטי של ניק אומר שהוא "מצפה להצגת הראיות והאמת על התוכניות הזדוניות הללו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה