תרבות ופנאי

הדיג'יי הבינלאומי האגדי חוזר לישראל: זה תאריך ההופעה

הדיג'יי ההולנדי טייסטו, שהפך למלך הבלתי מעורער של המוזיקה האלקטרונית, חוזר לישראל למופע אחד בתל אביב. המופע יתקיים בחודש נובמבר בתל אביב
מערכת ice | 
הופעה (צילום Pixabay)
הדיג'יי המצליח טייסטו צפוי להופיע בישראל, כך לפי פרסום ראשון של mako. על פי הפרסום, טייסטו צפוי להגיע לארץ ממש בקרוב, ב-24 בנובמבר למתחם האקספו שבתל אביב. כזכור, טייסטו הופיע בעבר בישראל באוקטובר 2022 במיקום חריג להופעות שכאלה, פארק תמנע. 
טייסטו נולד בשם טייס מק'יל ורווסט בעיר ברדה שבצפון הולנד. הקריירה המוזיקלית שלו החלה בשנת 1994 כאשר תקלט במועדונים ברחבי הולנד. לפני שהתחיל להיות מזוהה עם השם טייסטו, הוא צבר שמות במה שונים כמו "דה ג'וקר" ו-"דיג'יי לימיט."
טייסטו הפך למלך הבלתי מעורער של המוזיקה האלקטרונית והוא אחראי לכמה מהלהיטים האלקטרונים המצליחים ביותר בשנים האחרונות. בין היתר: The Motto, Business" ו-"Jackie Chan", וגם על חלק רחב מאוד משירי הרחבות המצליחים, ביניהם "Adagio For Strings", "Traffic" ו-"Lethal Industry".
טייסטו זכה בשנת 2015 בפרס הגראמי היוקרתי בקטגוריית השיר הטוב במוזיקה האלקטרונית. בשנת 2008 טייסטו גם היה מועמד לגראמי על המיקס שיצר "Elements of life", אך בסופו של דבר הוא לא הצליח לקטוף את התואר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה