תרבות ופנאי

פאר טסי מותקף: זו העיר שיוצאת נגד הזמר

לאחר שהופיע בירוחם, ברשתות החברתיות תקפו התושבים: "חושבת שזה היה זלזול ה-38 דקות הופעה, הילדים שלי הגיעו להנות וזה היה רחוק מזה ושוב לא רק הופעה קצרה ועלובה גם לא הוקרנה במסכים מה שהקשה על מי שהיה מרוחק מהבמה לראות גם, תושב אחר כתב: "עצוב לדעת שדווקה אצלנו זה קורה"
מערכת ice | 
פאר טסי (צילום בני רוטלוי / Wikimedia Commons)
פאר טסי שוב במוקד העניין, אבל לא מסיבות טובות. לאחר שביום ראשון הוא הופיע בעיר ירוחם, תושבים רבים שהגיעו להנעים את זמנם, חזרו מהמופע שלו מאוכזבים מאוד לדבריהם, זאת לאחר שהמופע שלו נמשך פחות מ-40 דקות. 
ברשתות החברתיות תקפו התושבים: "חושבת שזה היה זלזול ה-38 דקות הופעה, הילדים שלי הגיעו להנות וזה היה רחוק מזה ושוב לא רק הופעה קצרה ועלובה גם לא הוקרנה במסכים מה שהקשה על מי שהיה מרוחק מהבמה לראות גם, תושב אחר כתב: "עצוב לדעת שדווקה אצלנו זה קורה".

הביקורת הקשה על טסי נמשכה: "להחזיר בבקשה את הכסף ולתבוע את אמן שזלזל בירוחם", תושב אחר סיכם: "הופעה בתשלום צריכה להיות מכובדת ומכבדת 38-40 דקות זה כדי לסמן וי ולברוח חבל".
היה מי שניסו להכניס פרופורציות: "משלמים 50/90 שקל לכרטיס ומתלוננים על זמן ההופעה באמת מה ציפיתם? ישב איתכם שעתיים שם? רוצים הופעה של שעתיים? תקנו כרטיסים להופעות שלו במחירים של 250 שקל עד 400 ליחיד", והיה מי שטען: "50 שקל כרטיס זה כלום. גם אם יתנו לכם הופעה של ביונסה בחינם 4 שעות הופעה אנשים יתלוננו שהיה ארוך מידיי כי בירוחם תמיד ימצאו על מה להתלונן".
גם בעמוד הפייסבוק של מתנ"ס ירוחם התייחסו לאכזבה על אורך ההופעה של טסי. בהודעה שפורסמה נכתב: "חשוב לנו להגיד שאנחנו מתוסכלים יחד אתכם על ההופעה שהתקצרה בניגוד להסכם שנחתם מול האמן. הנושא בטיפול". טסי טרם הגיב לדברים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה