תרבות ופנאי

הסרט של גל גדות חוטף אש: "וולט דיסני מתהפך בקברו"

הסרט שצפוי לצאת לאקרנים במרץ 2024, ובו תגלם גדות את אחת הדמויות הראשיות, סופג ביקורת מבנו של היוצר המקורי, "אני לחלוטין לא מסכים עם הרעיון הזה"
שירה יום טוב | 
גל גדות (צילום יוטיוב/ The Late Late Show with James Corden)
גרסת הלייב אקשן החדשה לקלאסיקה "שלגיה" של דיסני יוצאת לדרך, בכיכובה של הישראלית שלנו בהוליווד - גל גדות, אך למרות הציפייה לקראת הגרסה החדשה, נראה שלא כולם מרוצים ממנה.
בראיון למגזין ה"טלגרף", דיוויד הנד השני בן ה-91, בנו של אחד מהבמאים המשותפים של סרט האנימציה שלגיה ושבעת הגמדים משנת 1937, שגם נקרא דיוויד הנד - טען כי הסרט החדש חסר "כבוד" למקור.
טרם שוחרר טריילר לסרט, שאמור לצאת לאקרנים ב-2024 ובוים ​​על ידי מארק ווב (ספיידרמן המופלא) ובשיתוף הכותבת/במאית ברבי גרטה גרוויג. רייצ'ל זגלר, שתגלם את שלגיה לצד גל גדות בתור המלכה המרושעת בסרט, אמרה בעבר שהם עדכנו את הדמות והפכו אותה ל"יותר עצמאית".
הנד, אמר ל"טלגרף", "זה רעיון אחר לגמרי, ואני פשוט לא מסכים איתו לחלוטין". הוא כינה את זה "חרפה" שהטיפול בלייב אקשן הוא "לנסות לעשות משהו חדש עם משהו שזכה להצלחה כה גדולה קודם לכן".
"המחשבות שלהם פשוט כל כך קיצוניות עכשיו. הן משנות את הסיפורים, הם משנים את תהליך החשיבה של הדמויות... הן ממציאים דברים ערים חדשים, ואני פשוט לא בעניין של כל זה", אמר הנד.
"למען האמת, זה קצת מעליב מה שהם אולי עשו עם כמה מהסרטים הקלאסיים האלה... אין כבוד למה שדיסני עשה ולמה שאבא שלי עשה... אני חושב שוואלט והוא יתהפכו בקברם".
זגלר, בת ה-22, סיפרה ל-PEOPLE בתערוכת D23 בספטמבר 2022 כיצד הסרט החדש יהיה שונה מהמקור, וחשפה, "רוב הדמות שלי לא עובדת עבור הקהל של היום, אני רק אגיד את זה", אמרה אז. "עשינו צלילה עמוקה לתיקון ויצירת אישה מודרנית משלגיה".
לשם כך, השחקנית אמרה כי יוצרי הסרט יצאו "ליצור גרסה חדשה של הדמות".
"אני חושב שהיא בת 13 במקור, אז התחלנו שם ואמרנו, 'לא, היא בת 18 בסרט הזה'. היא קצת יותר עצמאית", המשיך זגלר. "היא גם חיה באבל. זאת אומרת, היו הרבה רגשות מורכבים שהחלטנו לצלול לעומק. ולהבין מה זה להיות נער בנוסף לכל זה".
השחקנית הוסיפה, "זה היה ממש מדהים לראות את הסרט המצויר ולראות, אין יותר מחכה לגבר, וזה ממש נחמד. אז קצת יותר סוכנות. אנחנו באמת רואים את המסע שהיא עוברת כדי להפוך לאדם צודק ונפלא באמת. מַנהִיג."
בשנים האחרונות, דיסני ביצעה דימיונות חיים שונים של סרטי האנימציה הקלאסיים שלה, תוך מודרניזציה של תיאור הגיבורות שלה. לדוגמה, בל (אמה ווטסון) בסרט היפה והחיה משנת 2017 היא ממציאה, ואליס (מיה וסיקובסקה) בסרט אליס בארץ הפלאות מ-2010 היא לוחמת שמביסה דרקון. שניהם הרוויחו יותר ממיליארד דולר בקופות העולמיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה