תרבות ופנאי

כרטיס לסרטים האהובים ב-17 שקל בלבד? כאן תוכלו להשיג

רשת פלאנט תקיים ביום שבת הקרוב את IMAX DAY באולמות בירושלים, ראשון לציון ובאר שבע, לאורך כל היום: חמשת הסרטים הבולטים של השנה בעלות מופחתת ובחוויית צפייה משודרגת
מערכת ice | 
יס פלאנט (צילום איל תגר)
רשת בתי הקולנוע PLANET (פלאנט) הכריזה על ה-IMAX DAY לשנת 2023, שיתקיים ביום שבת הקרוב ה-26.8 באולמות ה-IMAX בראשון לציון, באר שבע וירושלים. במסגרת היום יוכלו הצופים ליהנות מכרטיס לחוויית צפייה עם מסך ענק וסאונד משודרג, בעלות 17 שקל בלבד.
במסגרת יום ה-IMAX יוקרנו חמשת הסרטים מהבולטים של השנה: ''אווטאר: דרכם של המים', 'בת הים הקטנה', 'ספיידרמן: ברחבי מימד העכביש', 'מהיר ועצבני 10' ו'משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות – חלק ראשון'.

אולם ה-IMAX, אותו מפעילה רשת פלאנט בישראל, מצויד בטכנולוגיה המתקדמת בעולם בהקרנת דו מימד ותלת מימד. הגיאומטריה המיוחדת של אולם IMAX בשילוב עם מכונת ההקרנה הייחודית והסאונד העוצמתי, יוצרים תחושה שהסרט מתעורר לחיים. באולם ה-IMAX הצופה מקבל כ-26% יותר תמונה ממסך רגיל. אולמות ה-IMAX היחידים בישראל ממוקמים במתחמי הקולנוע של פלאנט בראשון לציון, באר שבע וירושלים.
כרטיס לסרט IMAX יימכר במחיר חד פעמי של 17 שקל בקופה. באתר האינטרנט המחיר יהיה 21.5 שקל. רכישת משקפי תלת מימד בתוספת 5 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה