תרבות ופנאי

מכה ל"ברבי": זה הסרט המפתיע שהדיח אותו מדירוג ההכנסות

הסרט ברבי הצליח להגיע להישגים מפתיעים מאוד למרות קטלוג קהל היעד והתחרות מול הפקות מפוצצות נוספות שהושקו לאחרונה. מי שמדיח אותו כעבור חודש מהפסגה זה דווקא הסרט שהפתיע בהשקה החלשה שלו
מערכת ice | 
הסרט "ברבי" (צילום מתוך נסרט)
"חיפושית כחולה" הדיחה את "ברבי" בקופות בארה"ב. הרפתקת גיבורי העל האחרונה של DC זכתה למקום הראשון למרות הופעת בכורה חלשה מהצפוי שהכניסה סכום של 25.4 מיליון דולר.
בקופות הבינלאומיות, "חיפושית כחולה", בכיכובו של Xolo Mariduena, הוסיפה 18 מיליון דולר מ-63 שווקים. עם 43 מיליון דולר ברחבי העולם, זוהי אחת ההתחלות החלשות ביותר בהיסטוריה של היקום הקולנועי של DC.
יחד עם זאת, אחרי ארבעה סופי שבוע רצופים במקום הראשון, "ברבי" מודח ונוחת במקום השני עם 21.5 מיליון דולר מ-4,003 בתי קולנוע, תוצאה מרשימה בכל זאת בשלב זה בהרצה התיאטרלית שלה. לאחר חמישה שבועות מההשקה, קומדיה הפנטזיה של גרטה גרוויג הניבה 567 מיליון דולר ובקרוב תעקוף את הסרט המצויר של יוניברסל "The Super Mario Bros. Movie" (574 מיליון דולר) בתור ההפצה המקומית הגדולה ביותר של השנה.
"חיפושית כחולה" עלתה יותר מ-100 מיליון דולר לייצור ומיליונים רבים יותר לקידום, כך שהיא תצטרך להתריס נגד סיכויי הקופות כדי להצדיק את תג המחיר שלה. ביקורות ומפה לאוזן אולי לא יעשו הרבה כדי למלא מושבים; לסרט יש "B+" CinemaScore ו-77% על Rotten Tomatoes. בהערה לעיתונות, האחים וורנר הציעו כי ההשפעה של הסערה הטרופית הילארי "צפויה להיות משמעותית, במיוחד בדרום קליפורניה, שם הסרט מוסיף לאינדקס".
זה הסרט השלישי של DC בשנת 2023 שצונח מהשער אחרי "שאזאם: זעם האלים" (30.1 מיליון דולר במרץ) ו"הפלאש" (55 מיליון דולר ביוני). אפילו "יחידת המתאבדים" של 2021, שעלה בו זמנית בבתי הקולנוע וב-HBO Max, נהנתה מהתחלה גדולה יותר עם 26.2 מיליון דולר. אבל הסרט הזה - כמו גם "שאזאם 2" ו"הפלאש", שהתנפלו בהצגות התיאטרליות שלהם - היו מבוססים על דמויות בעלות פרופיל גבוה יותר בהשוואה לחיפושית הכחולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה