תרבות ופנאי

שלמה ארצי גאה: הבן הצעיר מוציא סינגל ראשון

לאחר שנים מאחורי הקלעים, יונתן ארצי, בנו הצעיר של הזמר שלמה ארצי פרסם כי ישחרר השבוע סינגל בכורה הנקרא "אם לכתוב שירים"

מערכת ice |  1
שלמה ארצי (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
יונתן ארצי, בנו הצעיר של שלמה ארצי, מצטרף לאביו ואחיו הגדול ועתיד לשחרר סינגל בכורה. ארצי הודיע היום (ראשון) כי ביום רביעי  ישחרר את סינגל הבכורה שלו "אם לכתוב שירים". ארצי, נוכח כבר שנים בתעשיית המוזיקה. במסגרת הקריירה שלו הספיק להופיע עם אחיו הגדול ואף לכתוב ולהלחין שיר לאביו, הזמר שלמה ארצי.
בפרסום שחשף היום ארצי שיתף ארצי היום היום (ראשון) שביום רביעי הקרוב יוציא את שיר הסולו הראשון שלו. השיר אצרי פרסם את שמו של השיר: "אם לכתוב שירים" ואת עטיפת הסינגל. על על העטיפה שפורמה היום (ראשון) הסינגל, מופיע ארצי הצעיר בתמונת שחור לבן, מישיר מבט למצלמה ונראה דומה לאביו בצעירותו.
מדובר בשיר הראשון שארצי הצעיר מוציא תחת שמו, אבל לא דריסת הרגל הראשונה שלו לתחום. כפי שזכור, ב-2020 שחרר שלמה ארצי שיר בשם "כל מה שתרצה", אותו כתב והלחין יונתן: "רגע של שמחה לבד מול המראה, ריקוד לתוך הלילה, יד רכה שתלטף אותך שנייה לפני שקמת", אמרו מילות השיר שכתב הבן הצעיר למשפחת ארצי.
בנוסף, בעבר הופיעו שני האחים יחד עם אביהם על הבמה, וגם יצאו למספר מצומצם של הופעות משותפות ללא שלמה. בן, אחיו הגדול של יונתן, זכור בשל הלהיט מאלבום הבכורה שלו "אפס". בנוסף, בן ארצי שיתף פעולה עם אביו כשותף ומעבד בשישה אלבומים של שלמה וכן באלבום "שווים" של רן דנקר ועילי בוטנר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ?
    מימי 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבא גאה ? יצא מיארון איזה אבא לא געה ואיפו האמא בבג,ז
    סגור