תרבות ופנאי

אלה לי מתקדמת הלאה: הזמרת זוכה בליהוק יוקרתי, רגע אחרי ההדחה

רגע אחרי שהודחה מ"רוקדים עם כוכבים", הזמרת התבשרה כי לוהקה לתפקיד הראשי בהפקת חנוכה ״מעלה מעלה״ ,משירי צביקה פיק
מערכת ice |  1
אלה לי להב (צילום אינסטגרם/ אלה לי להב)
אחת ההפתעות הבולטות של העונה ב"רוקדים עם כוכבים" הייתה אלה לי להב, בת 20 בלבד, שהתגלתה לפני 4 שנים ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" ומאז הפכה לאחת הזמרות הבולטות בישראל.
אלה לי התגלתה גם כרקדנית מחוננת וזכתה למחמאות – עד שהודחה ביום רביעי האחרון עם בן זוגה לתוכנית מתנאל קונבסקי, בשלב השידורים החיים רגע לפני רבע הגמר. השניים ביצעו מיוזקל לצלילי השיר footloose, וזכו לניקוד של 31 מהשופטים ו-61 נקודות במצטבר, בדיוק כמו קים אור אזולאי ועידן אטיאס, אך לבסוף הודחו בדו-קרב.
בריאיון ל"לילה טוב עם גיא פינס" מול המראיינת דנה גרוצקי – בעצמה מתחרה של אלה לי בתוכנית – סיפרה הזמרת הצעירה על החוויה המדהימה: "עברתי תהליך מדהים. נתתי את כל כולי ואמרתי לעצמי שמה שצריך לקרות קורה, אני מחבקת את זה באהבה. זו ממש סחרחורת אחת גדולה. זה סוחף אותך לדברים שלא ראית בחיים שלך וגורם לך למצוא את עצמך מתמודד עם מצבים שלא התמודדת אף פעם. זה מחשל ובונה, יצאתי אדם שונה לגמרי".
לזמרת לא היה הרבה זמן להיכנס לבאסה וכבר היום (שני) היא התבשרה כי לוהקה לתפקיד הראשי בהפקת חנוכה ״מעלה מעלה״ ,משירי צביקה פיק, מבית התיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי. ההפקה תעלה בחנוכה הקרוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברכות חמות
    mirie 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלה לי עלי והצליחי. את מקסימה. ההדחה הייתה כתובה מראש אצל המנחים לא בגלל שלא רקדת טוב אלא כי הם סימנו מראש את השלילשיה חבשושה לי בירן וגאיה...
    סגור