תרבות ופנאי

אביבית בר זוהר עדיין מאורסת? התיעוד שמסעיר את הגולשים

במהלך לייב שערכה עם הגולשים באינסטגרם, בר זוהר נראתה עונדת טבעת אירוסין, אותה קיבלה מקווין צרפתי והתרעמה כאשר העוקבים הפציצו אותה עם שאלות בנושא. אז אולי נשמע על חתונה בקרוב?
מערכת ice | 
אביבית בר זוהר (צילום אור גפן)
מה קורה בין אביבית בר זוהר לקווין צרפתי? זאת השאלה שמשגעת את הגולשים בימים האחרונים. לפי כחודש, כוכבת הריאליטי ואשת עסקים בישרה לעולם בלב כבד כי הקשר בין השניים, שהיו מאורסים מחודש דצמבר, נגמר. אלא שמאז, דווח כי השניים חזרו לדבר ויותר מכך - תועדו במהלך חופשה זוגית במרוקו. אתמול (ראשון) בר זוהר ערכה לייב באינסטגרם עם העוקבים שלה. רובו עסק בקידום מוצרי הקוסמטיקה שלה, אך נגע גם בזוגיות עם צרפתי וסיפק פרט מעניין. 
לגבי החופשה במרוקו, בר זוהר אמרה: "אני הולכת לספר לכם קצת על מרקש, אני ממליצה פשוט לעזוב את הכל, ופשוט לנסוע למרוקו, למרקש. שם יש לכם תמורה בעד הכסף. אתם תשבו במסעדה עם עוגות, קינוחים, ארוחת בוקר והכל תשלמו 100 שקל לזוג. זה טירוף. בארץ אני יושבת לארוחת בוקר משלמת 400 שקל לזוג. אני לא יודעת איך הפערים האלה כל כך גדולים. בישראל הכל יקר, ולא כיף. אתם יושבים במקום פשוט יחסית ומשלמים משהו שהייתם מקבלים אם הייתם יושבים בארמון במרוקו וזו בעיה".
במהלך הלייב, בר זוהר לא הסתירה את טבעת האירוסין אותה היא עדיין עונדת והעוקבים לא הרפו ממנה עם שאלות לגבי העניין הזה. בסוף של דבר, היא לא התאפקה ולשאלת אחד העוקבים "לקחת לו את הטבעת?", היא הגיבה: "מה זאת אומרת? יש סיבה שאני לא אשים אותה? לא הבנתי". אז ככל הנראה האירוסין עדיין בתוקף ואולי בקרוב נשמע על תאריך חתונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה