תרבות ופנאי

הארי ומייגן מתגרשים? מקורבים מתייחסים לתקופת המשבר הקשה

הזוג המלכותי בדימוס מעורר לא מעט כותרות לא מחמיאות בחודשים האחרונים ולאחרונה הולכות וגוברות השמועות על משבר זוגי חמור שעלול להוביל לגירושים
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
תקופה קשה עברה לאחרונה על הנסיך הארי ומייגן מרקל עם לא מעט כותרות שהעידו על נפילה בתחומים שונים בחייהם של בני הזוג. בחודש מאי, בני הזוג היו מעורבים במה שהדובר שלהם תיאר כמרדף מכוניות "כמעט קטסטרופלי" שכלל פפראצי בניו יורק.
ביוני, עסקת ספוטיפיי בשווי מיליוני דולרים קרסה בפתאומיות. וב-27 ביולי, הארי התמודד עם כישלון בתביעה המתמשכת שלו נגד צהובון בריטי, כאשר שופט בבריטניה זרק את טענות הנסיך כי הרשת פרצה להודעות הקוליות שלו. במקביל החלו שמועות על מתח בין בני הזוג ומשבר זוגי שעלול להביא לגירושים.
יחד עם זאת, דיווחים מעבר לים מצביעים על כך שהנסיך הארי ומייגן מרקל מציגים "חזית מאוחדת" למרות המשברים, ומקורבים מסרו לכלי התקשורת כי נישואיהם הסאסקסים חזקים מספיק כדי לעמוד מול הסערה.
"הם חזית מאוחדת", אומר מקור שני מבני הזוג. "מבחינתם, זה הארי ומייגן נגד העולם".
להארי, 38, ולמגהאן, 42, היו תוכניות גדולות כשעזבו את חובותיהם המלכותיות מאחור בשנת 2020 ועברו מאנגליה לקליפורניה. אבל ההורים לארצ'י, 4 וליליבת', 2, לא ממש כבשו את הוליווד בסערה. בעוד ספר זיכרונות ינואר של הארי, Spare, הפך לרב מכר, סרטי הדוק של נטפליקס מדצמבר 2022 שבר את הסטרימינג ועורר באזז רחב אך לא הצליח להשיג מועמדות לאמי, והפודקאסט "ארכיטיפים" של מייגן ספג ביקורות על דלות.
לפי המקור הראשון, ביקורת ציבורית מתמשכת הייתה הגלולה הקשה ביותר לבני הזוג לבלוע. הם הואשמו בהגזמה במרדף המכוניות שלהם במאי, וכשההודעה של Spotify פורסמה ביוני, ביל סימונס, ראש תחום חדשנות ומונטיזציה בפודקאסטים של החברה, כינה את בני הזוג "מחבלים".
זמן קצר לאחר מכן, מנכ"ל United Talent Agency, ג'רמי זימר, אמר בראיון כי Meghan "לא הייתה כישרון אודיו גדול, או בהכרח כל סוג של כישרון". מציין את המקור הראשון: "הארי ומייגן לא יכולים לעקוב אחר הדברים השליליים שאנשים אומרים עליהם. זה בלתי פוסק. הם עושים כמיטב יכולתם להתעלות מעל זה, אבל כמובן שזה מגיע אליהם - איך זה יכול שלא?"
בתוך הביקורת, הם הצליחו לא להתהפך זה על זה. "כל כך הרבה מהזמן של הארי ומייגן ביחד הרגיש כמו להתגבר על סכסוכים מכל הצדדים", אומר המקור השני. "הם פשוט עושים את זה ביחד. הם סומכים אחד על השני בשביל כוח ותמיד היו".
כשיש מתח בבית, זה על דברים קטנים. "אין יותר מדי עבודה כרגע עבור אף אחד מהם, אז זה גורם לכמה בעיות של תחושת מבודד", משתף המקור, ומוסיף שהארי מתגעגע לחבריו בבריטניה. "בחזרה הביתה, הקיץ שלו היה מלא בנסיעות וחתונות. חוקרים. הארי רכש חברים בקליפורניה, אבל הם לא כמו הצוות הלונדוני שלו". בימים אלה, ממשיך המקור, הארי ומייגן "נמצאים יחד 24/7".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה