תרבות ופנאי

סמואל ל. ג'קסון: זו הסיבה המרגיזה שלא זכיתי באוסקר

אחד השחקנים הפוריים ואהובים בהיסטוריה של הוליווד חושף מדוע לא זכה בפרס החשוב מכל. "כל הסט היה בדמעות כשסיימתי, אבל העורכים החליטו שאני לא אהיה הכוכב של הסרט"
מערכת ice | 
סמואל ל. ג'קסון (צילום shutterstock)
סמואל ל. ג'קסון מאמין שעריכה לא טובה של עורכי סרט ששיחק בו, מנעה ממנו לקבל פרס אוסקר. בריאיון ל-Vulture, השחקן האהוב אמר שהוא חושב שההופעה שלו בדרמה המשפטית "עת להרוג" (A Time to Kill, 1996) של ג'ואל שומאכר הייתה ראויה לזכייה או לפחות למעמדות לאוסקר. 
"הדברים שהם הוציאו לבסוף מנעו ממני לקבל אוסקר", אמר ג'קסון. הוא היה המום במיוחד מסצנה אחת שנמחקה. "באמת? הרגע לקחת ממני את החרא הזה?" לדבריו, הסצנה המדוברת הייתה להיט בקרב אלה שכן ראו אותה. ג'קסון היה מועמד רק פעם אחת לאוסקר, על תפקידו האייקוני ב'ספרות זולה', ובשנה שעברה זכה באוסקר לשם כבוד.
"ביום הראשון שלי בעבודה על הסרט ההוא, נשאתי נאום בדמות וכל הסט היה בדמעות כשסיימתי", נזכר ג'קסון. "הייתי כאילו, בסדר. אני במוד הנכון". אבל, הוא אמר, "זה לא נכנס לסרט! ואני יודע למה זה לא. כי זה לא היה הסרט שלי, והם לא ניסו להפוך אותי לכוכב".

זו הייתה אחת הפעמים הראשונות שזה קרה לו. לטענתו, הוא למד לאחר מכן להבין את ה"מדוע" של עריכת החלטות. "יש דברים שעשיתי בסרטים אחרים שבהם אמרתי, 'חכה רגע'. למה הוצאת את הרגע הזה מהסרט?' כי הרגע, בסרט הזה, הוא יותר גדול מכל הסרט".
הוא מסביר על העלילה של הסרט בו שיחק אב שילדתו נאנסה, והוא לוקח את החוק לידיים והורג את שני האנשים. "כשאני הורג את הבחורים האלה, אני הורג אותם כי הבת שלי צריכה לדעת שהחבר'ה האלה כבר לא על הפלנטה והם לעולם לא יפגעו בה שוב - שאני אעשה הכול כדי להגן עליה", אמר ג'קסון. "ככה שיחקתי את הדמות הזו לאורך כל הדרך. והיו דברים ספציפיים שצילמנו, דברים שעשיתי כדי לוודא שהיא מבינה את זה, אבל בתהליך העריכה הם הוצאו".
הוא המשיך, "זה נראה כאילו הרגתי את הבחורים האלה ואז תכננתי כל מהלך כדי לוודא שאני הולך לברוח מזה. כשראיתי את זה, ישבתי שם ואמרתי לעצמי, מה לעזאזל?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה