תרבות ופנאי

ההופעה של שלמה ארצי בסכנה: מי מאיים לגרום לשיבוש?

הזמר אמור להופיע במעיין חרוד, אך תומכי הרפורמה לתיקון מערכת המשפט צפויים להגיע למקום ולנסות לפוצץ את ההופעה של הזמר הוותיק
מערכת ice |  2
שלמה ארצי (צילום פלאש 90)
אם יש לכם כרטיסים להופעה של שלמה ארצי הערב (חמישי), יכול מאוד להיות שקיומו של המופע בסכנה. הזמר אמור להופיע במעיין חרוד, אך תומכי הרפורמה לתיקון מערכת המשפט צפויים להגיע למקום ולנסות לפוצץ את ההופעה של הזמר הוותיק.
ארצי יש לציין, לא מהמתבטאים הבולטים נגד הרפורמה דבר שגרם לכך שלפני שלושה חודשים, דנה אינטרנשיונל, העבירה עליו ביקורת קשה בתכנית של אלמוג בוקר ברשת 13 ושוב לא ממש חסכה ביקורת משלמה ארצי, שאף החליט לוותר על פרס ישראל בעקבות הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה כדי להוכיח שהוא נגדה: "אני רק יכולה לומר שהוא פחדן, ממרום גילו, ממרום הצלחתו, הזמר של המדינה, הזמר הכי משפיע במדינה, הזמר הלאומי יכול היה לבחור מילים קצת יותר נוקשות, קצת יותר בוטות, להביע את עצמו בצורה קצת יותר נחרצת ובעיניי הוא פחדן הוא וכל הגווארדיה שסובבת אותו".
 
על הסירוב שלו לקבל פרס ישראל אמרה: "זה פומפוזי לוותר על פרס ישראל, זה חלק מההצגה. יש לו פה, יש לו שכל, יש לו פלטפורמות. הוא יכול להביע את עצמו בצורה הכי נחרצת, זה שנים על גבי שנים אתה לא שומע שום דבר מהכיוון שלו".

לסיום פירטה הזמרת למה לדעתה הוא לא עומד בציפיות שלה ומה הוא בוחר לא לגנות: "לא לגבי הלהט"בים, לא לגבי השסע במדינה, לא לגבי הממשלות, כלום. תמיד להיות בסדר עם כולם, תמיד לצאת פייר עם כולם וזה ממש לא מוצא חן בעיני".
כזכור, ארצי אמר כי בעקבות המצב הקשה בישראל הוא מוותר על פרס ישראל. מיד לאחר מכן, גם השחקנית גילה אלמגור טענה כי היא שוקלת לוותר על פרס ישראל, כמו גם אמנים נוספים בישראל שהצטרפו לאמירות הללו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ואולי זה יגרום לו סוף סוף לרדת מהגדר ולתפוס צד או שאני
    חביבו 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופטימי
    סגור
  • 1.
    החוסמים מתכוונים להיות בין השעות 06.00-08.00 דרי הקיבו (ל"ת)
    אלכס 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור