תרבות ופנאי

אלטון ג'ון נפרד מהבמה: "זה היה נשמת החיים שלי"

המוזיקאי הבריטי חתם אמש את סיבוב ההופעות ההיסטורי שלו לאחר מעל ל-300 הופעות, ונפרד מהבמה לתמיד, "היתה לי את הקריירה הכי נפלאה"
מערכת ice | 
אלטון ג'ון (צילום shutterstock)
סר אלטון ג'ון סגר אמש (שבת) את סיבוב ההופעות האחרון שלו, והרווחי בהיסטוריה, ונפרד מהקהל במיליפ מרגשות. הזמן בן ה-76 מסתובב ברחבי העולם וביצע את המופע שלו ב-Farewell Yellow Brick Road מאז 2018, והלילה השני שלו באצטדיון Tele2 בשטוקהולם סוף סוף סיימה את הסיבוב שכלל 330 הופעות.
במהלך הסט שנמשך שעתיים וחצי הוא ביצע 23 משירי הלהיט שלו ולבש ארבע תלבושות שונות. סולן קולדפליי, כריס מרטין, שלח גם הוא הודעה מפתיעה כדי להודות למוזיקאי על כל מה שעשה למען אמנים אחרים במהלך הקריירה שלו.
"אני שמח מאוד להיות בשוודיה ובמדינה היפה הזו כדי לסיים את סיבוב ההופעות שלנו ב-Feewell Yellow Brick Road, אז כדאי שנהפוך את זה להופעה טובה. הנה אנחנו מתחילים". הזמר לקח רגע במהלך ההופעה להודות ללהקתו ולצוות שלו שתמכו בו בסיבוב הפרידה המרתוני שלו, והקדיש להם ולמשפחתו את שירו ​​Don't Let The Sun Go Down On Me.
המוזיקאי הוותיק אמר שהיו לו הרבה להקות תומכות במהלך הקריירה הארוכה שלו, אבל הכתיר את הקבוצה הנוכחית שלו כ"האהובה" שלו כיוון שהוא מרגיש שהן "בועות בתחת" בכל ערב.
הוא סגר את הסט הראשי עם ביצוע מלא אנרגיה ל- Saturday Night's Alright For Fighting שראה קונפטי מוזהב מרוסס לתוך הקהל והמטיר על הכוכב המוזיקלי.
בסוף ההופעה נפרד המוזיקאי מהקהל בספיץ' מרגש, "היתה לי את הקריירה הכי נפלאה, מעבר לאמונה. חמישים ושתיים שנים של שמחה צרופה לנגן מוזיקה, איזה מזל יש לי לנגן מוזיקה?
"אבל לא הייתי יושב כאן אם זה לא היה בשבילכם. קניתם את הסינגלים, האלבומים והתקליטורים, ויותר חשוב, קניתם את הכרטיסים להופעות ואתם יודעים איך אני אוהב לשחק בלייב. זה היה נשמת החיים שלי לשחק עבורכם והייתם מדהימים לחלוטין - תודה לכם.
"אני לעולם לא אשכח אתכם. ניגנתי בכל כך הרבה קונצרטים, איך יכולתי לשכוח? אתה בראש שלי, והלב שלי והנשמה שלי ואני מודים לך מאוד".
הוא אישר שהוא "לעולם לא יחזור לסיבוב הופעות", אבל גילה שהוא עשוי לעשות "דבר חד פעמי" מתישהו בעתיד - והוסיף שזה יהיה "קילומטרים משם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה