תרבות ופנאי

לאדל נמאס: "אני אהרוג אתכם אם תנסו"

הזמרת אדל יצאה בחריפות נגד התופעה שצצה לאחרונה בה אנשים בהופעות זורקים חפצים על מוזיקאים כאשר הם על הבמה, ואמרה לקהל שלה שהיא "תהרוג אותם" אם ינסו
מערכת ice | 
אדל (צילום פייסבוק/ Adele)
הזמרת אדל יצאה בחריפות נגד התופעה שצצה לאחרונה בה אנשים בהופעות זורקים חפצים על מוזיקאים כאשר הם על הבמה, ואמרה לקהל שלה שהיא "תהרוג אותם" אם ינסו. הזמרת הבריטית צולמה כשהיא אוחזת באקדח שיורה חולצות בזמן שדיברה עם הקהל ב-Caesars Palace בלאס וגאס.
"שמתם לב איך אנשים נראים, שוכחים את כללי ההתנהגות המזוינים של המופע כרגע? אנשים סתם זורקים חרא על הבמה, ראית אותם?" היא אמרה. "בוא נראה אותכם מנסים. תעזו לזרוק עליי משהו ואני אהרוג אותכם."

בשבוע שעבר, עצרה הזמרת פינק את ההופעה שלה בלונדון אחרי שמעריץ זרק שקית מלא באפר של אמו על הבמה. "זו אמא שלך?" אמרה הזמרת בבלבול. "אני לא יודעת מה אני מרגיש לגבי זה."
שבוע לפני כן, במהלך הופעה של הזמרת האמריקאית האהובה ביבי רקסה, סמארטפון נזרק על ידי אחד המעריצים לכיוונה של הזמרת ופגע היישר בפרצופה. 
ההופעה של רקסה נערכה בניו יורק, ובמהלכה כאמור נזרק הסמארטפון על פרצופה של ביב. תחילה, ביבי צנחה אט אט אל הקרקע כשהיא אוחזת בפרצופה לתדהמת הקהל שהגיע לצפות במופע. ביבי פונתה לבית החולים, שם קיבלה טיפול רפואי בו גם שמו לה שלושה תפרים אחרי שראשה נפתח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה