תרבות ופנאי

על שמו של אילן גילאון: מרכז יום לבעלי מוגבלויות יוקם בשרון

החברה לפיתוח הרצליה תקיים מחר טקס הנחת אבן פינה למרכז שיוקם למען שיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות, וייקרא על שמו של חבר הכנסת לשעבר
מערכת ice | 
הדמיית המרכז על שם גילאון (צילום קפלינסקי אדריכלים)
מחר (רביעי) יתקיים טקס הנחת אבן הפינה למרכז יום לאנשים עם מוגבלות בשכונת יד התשעה בהרצליה, שייקרא על שמו של ח"כ לשעבר אילן גילאון ז"ל.
המרכז החדש, שיוקם באמצעות החברה לפיתוח הרצליה, ייתן מענה מיטבי לצרכים של אנשים עם מוגבלות, ישפר את איכות חייהם, יהווה עבורם בית חם ומחבק לתעסוקה, פעילויות, שיפור מיומנויות חברתיות, פיתוח פיזיולוגי, העשרה, הגברת רמת העצמאות והעלאת הערך העצמי. המרכז החדש נאמד בהשקעה של למעלה מ-20 מיליון שקל.

מנכ"ל עיריית הרצליה עו"ד אהוד לזר: "קריאת המרכז על שמו של גילאון הינו מהלך מתבקש היות וראוי שמרכז ערכי וחשוב זה יוקיר את הנצחתו של מי שהיווה מקור השראה לעשייה, יוזמה והובלה, חרף המגבלה הפיסית שלו. פעילותו הציבורית של גלאון חוללה מהפכה של ממש בנושא זכויות ושוויון ההזדמנויות לאנשים עם מוגבלות".
חבר הכנסת לשעבר אילן גילאון נפטר לפני כשנה בגיל 65. הוא כיהן כח"כ מטעם מרצ במשך כ-15 שנים ועיקר פעילותו בכנסת התמקדה בנושאי רווחה, זכויות נכים וחקלאות. בהיותו פעוט לקה במחלת הפוליו, שגרמה לו לנכות ברגלו, והוא נהג להסתייע במקל הליכה או בקלנועית. בגיל תשע עלה לישראל עם משפחתו מרומניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה