תרבות ופנאי

"סאונד של ישראל": מאסטרקארד בשת"פ אומנותי עם קותימאן

סאונד של ישראל (The sound of Israel) מושק לראשונה לקראת הצטרפות ישראל לאתר ההטבות הבינלאומי priceless.com, אשר פועל ב-45 מדינות ברחבי העולם ומספק גישה לחוויות יוצאות דופן והנחות ביעדים התיירותיים המובילים בעולם
מערכת ice | 
הסאונד של ישראל (צילום יחצ)
מאסטרקארד ישראל בשיתוף המוזיקאי והמפיק המוזיקלי קותימאן משיקים לראשונה את הסאונד של ישראל, המורכב ממיקס של צלילים שונים המרכיבים את הזהות הישראלית והופכים למנגינה הרמונית שלמה. הסאונד של ישראל (The sound of Israel) מושק לראשונה לקראת הצטרפות ישראל לאתר ההטבות הבינלאומי priceless.com, אשר פועל ב-45 מדינות ברחבי העולם ומספק גישה לחוויות יוצאות דופן והנחות ביעדים התיירותיים המובילים בעולם.
פלטפורמת priceless.com מטרתה לתת ערך למחזיקי כרטיס מאסטרקארד ולייצר חוויות יחודיות ובלעדיות, למקומיים ותיירים מרחבי העולם. הסאונד של ישראל ייקח חלק בקמפיין השקת הפלטפורמה בישראל ויושק ביוטיוב, ספוטיפיי ורשתות חברתיות נוספות. השיר משלב בתוכו המיתוג הקולי וה-DNA של צליל המותג של מאסטרקארד בצורה הרמונית וייחודית.
המפיק המוזיקלי קותימאן השתמש בקולות וצלילים המזוהים עם החברה וההווי הישראלי, שמוכרים לכל אחד ואחת וכוללים את משחק מטקות בים, הטלת קוביות שש-בש, ממטרה המשקה מדשאות, שבירת כוס בחתונה, דפיקה על אבטיח לבדוק את טיבו, צליה של מנגל, מזיגת קפה שחור, תקיעת שופר, דרבוקה, פקקי תנועה, השקט של המדבר, צלילה עם דולפינים באילת ואיך אפשר בלי שריקת המציל "ילד צא מהמים". כל המנגינה מלווה בקליפ שמציג את הנופים המרהיבים של ישראל בעזרת צילומי וידאו ורחפנים על מנת להביא את המיטב של ישראל לתיירים יחד עם יצירת הזדהות מלאה של הישראלים אשר מכירים כבר מילדות כל צליל וצליל.
בשנים האחרונות, הציגה מאסטרקארד זהות מותג קולית - ארכיטקטורת סאונד מקיפה שהצטרפה לזיהוי הויזואלי והמיתוגי הקיים. החברה אף השיקה אלבום מוזיקלי ראשון: Priceless בפסטיבל קאן בצרפת. האלבום כולל 10 שירים של 10 אמנים מרחבי העולם. כל שיר משלב את המנגינה המוכרת וה-DNA של צליל המותג של מאסטרקארד.
כדי להגביר את המחויבות שלה לחובבי מוזיקה ולכישרונות צעירים, מאסטרקארד שילבה כוחות עם פלטפורמת יוצרי המוזיקה של Beatclub, של המפיק הנודע Timbaland. בהשראת השירים המקוריים שפותחו עבור האלבום של מאסטרקארד, יוצרי מוזיקה מובילים של Beatclub מרחבי העולם כולל מאלג'יריה, אוסטרליה, סלובניה שבדיה, בריטניה, הודו, ארה"ב ועוד יצרו מיקסים ייחודיים לאלבום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה