תרבות ופנאי

גל גדות מפרגנת: שיתוף פעולה עם הזמרת הישראלית

גל גדות לוקחת את הפרגון לשלב הבא: הסרט החדש של הכוכבת יכלול שיר מקורי חדש של נגה ארז ושותפה לכתיבה, אורי רוסו
מערכת ice | 
גל גדות (צילום אינסטגרם/ גל גדות)
אף שגל גדות בדמותה של וונדרוומן כבר כנראה לא תחזור למסכי הקולנוע, אנו עדיין נזכה לראות את הכוכבת הישראלית המצליחה שלנו בפרויקטים אחרים לא פחות טובים. לאחרונה נחשף כי גדות תחזור לככב בסרט הבא של "מהיר ועצבני", אך לפני כן יצא לאקרנים הסרט שהפיקה עם בעלה, ירון ורסנו, Heart of Stone.
היום מתברר כי גדות דואגת לפרגן ליצירה ישראלית ככל יכולתה בהפקה שהרימה. לפני כשנתיים גדות פרגנה לזמרת הישראלית המצליחה נגה ארז והשנה זו האחרונה תככב בסרט החדש שלה. על פי הדיווח של גיא פינס, ארז והשותף שלה אורי רוסו כתבו שיר במיוחד לסרט החדש של גדות. עם זאת, השיר עדיין לא שוחרר באופן רשמי ולכן אולי נצטרך לחכות לאוגוסט כדי לשמוע אותו לראשונה בהקרנה של הסרט.
כפי שציינו, בעבר גדות פרגנה בענק לארז. בתחילת 2021 ארז פרסמה את הסינגל "End of the Road" שגרף קרוב למיליון וחצי השמעות ביוטויב וגם בספוטיפיי. לאחר מכן נגה הוציאה את אלבומה השני "Kids" שהושמע ללא הפסקה – בזכות ההצלחה היא הופיעה בתוכנית של ג'ימי קימל.
לפני שארז הגיע לאולפן של קימל, גל גדות פרסמה סרטון מרגש באינסטגרם בו היא רוקדת עם בתה הקטנה לצלילי השיר "End of the road". גדות גם לא שכחה לתייג את נגה ארז ולציין בפוסט שפרסמה: "You Go girl!". בפחות משלוש שעות שברה את הרשת עם הסרטון המרגש וזכתה ליותר מחצי מיליון צפיות ברשת החברתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה