תרבות ופנאי

כריסטינה אגילרה תופיע בארץ? הקשיים במו"מ נחשפים

הופעה, שעל פי דיווחים הייתה אמורה להתקיים ב-10 לאוגוסט בלייב פארק ראשון לציון, לא יוצאת לפועל עקב אי הסכמות בין נציגה של הזמרת וחברת ההפקות מיוזיק ביזנס של גדי אורון
מערכת ice | 
כריסטינה אגילרה (צילום ויקיפדיה)
למרות השמועות והדיווחים בשבועות האחרונים, קיים ספק רב אם הזמרת כריסטינה אגילרה בסוף תופיע בישראל. ההופעה, שעל פי דיווחים הייתה אמורה להתקיים ב-10 לאוגוסט בלייב פארק ראשון לציון, לא יוצאת לפועל עקב אי הסכמות בין נציגה של הזמרת וחברת ההפקות מיוזיק ביזנס של גדי אורון. 
על פי דיווח בוואלה, מתקיים כעת מו"מ עם חברת בלוסטון, אך לא ניראת התקדמות כלשהי, שבעיקר נובעת מהסיכון הכלכלי של להופיע בישראל. 

"אחרי שהכל כמעט נסגר ואושר בין נציגי אגילרה לגדי אורון, הגיעה דרישה מההפקה שגרמה להגדלת הוצאה", אמר גורם במו"מ לוואלה. "הייתה בעיה בלוח הזמנים הקצר. בהסכמות לפני החוזה דובר תחילה על ספטמבר, מה שאפשר יותר זמן לעבוד כמו שצריך על זה. נוצרה בעיה להקדים את זה ל-10 באוגוסט, זה זמן קצר מדי. זה פרויקט יקר אבל יש בו גם סכנות".
סאגת כריסטינה אגילרה מגיע אחרי שכל הכרטיסים למופע הענק השני של ברונו מארס בפארק הירקון נמכרו ובכך הוא השלים בתוך שעות בודדות מכירה של 120 אלף כרטיסים בסך הכל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה