תרבות ופנאי

הנסיך הארי טס חזרה לארה"ב: כך "פינק" את אחד הדיילים בטיסה

בעת שהנסיך הארי היה במטוס בדרכו חזרה לארה"ב הוא פגש בדייל שכנראה ממש מעריץ אותו. אחרי שהצטלם עימו, הנסיך השאיר לדייל הפתעה 
מערכת ice |  1
הנסיך הארי (צילום shutterstock)
את השבוע האחרון בילה הנסיך הארי באנגליה, וממש לא בחופשה. הנסיך הגיע למולדתו כדי להעיד בבית המשפט במסגרת תביעה שלו, ושל מספר תובעים נוספים, נגד עיתון המירור ומספר צהובונים נוספים, בטענה שאלו חדרו לפרטיותם יתר המידה ובעיקר באופן בלתי חוקי.
לאחר מספר ימים של עדות מאתגרת הנסיך טס בחזרה כדי להיות עם משפחתו בארה"ב, אך גם המסע הביתה לא עבר לגמרי בשקט. על פי דיווח של אחד הדיילים ששירתו את הנסיך במטוס, זה האחרון הותיר לו מתנה "מרגשת" במיוחד במושבו, כמובן אחרי שהצטלם איתו לבקשתו.
הדייל המדובר, ששמו ברשתות הוא הולדן פטרן, שיתף בסטורי שלו תמונה עם הנסיך הארי מהמטוס, ואחר כך שיתף שהנסיך הותיר על מושבו את הספר שלו, Spare, כמתנה לדייל בתור מתנה. אנחנו במערכת תוהים עם כמה עוד ספרי "מתנה" הנסיך סוחב במזוודה שלו בשביל מקרים כאלו.
כאמור, הדיונים בבית המשפט בשבוע החולף היו מעוררי סקרנות. רגע אחד משעשע במיוחד נרשם לאחר שהנסיך פנה לכאורה לשופט כדי לענות על שאלה, ועל כך עורך הדין מטעם ההגנה בחר לעקוץ אותו: "אני שואל כאן את השאלות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה מרושעת (ל"ת)
    י. 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור