תרבות ופנאי

כריס המסוורת' יוצא נגד מארוול? "זה נהיה מטופש"

כריס המסוורת' שיתף בראיון שערך עם מגזין GQ על האכזבה של מעריצים רבים לסרט האחרון בסדרת סרטי ת'ור של מארוול: "אני חושב שעשינו יותר מדי כיף, זה נהיה מטופש, זה תמיד קשה להיות במרכז ההפקה"
מערכת ice | 
כריס המסוורת' ת'ור (צילום צילום כרוז הסרט ת'ור רגנרוק)
כוכב סרטי מארוול, כריס המסוורת' התראיין למגזין GQ ודיבר על התגובות המעורבות של הקהל וגם, של שלושת ילדיו. המסוורת' סיפר על הביקורות של ילדיו לסרט ואמר: "הם חשבו שבסרט היה יותר מדי הומור, אני כל הזמן צוחק על האפקטים הוויזואלים של הסרט".
המסוורת' מייחס את הביקורות השליליות של הסרט לכמות ההומור הלא נורמלית שהייתה בסרט והעפילה על הסרט: "אני חושב שעשינו יותר מדי כיף, זה נהיה מטופש, זה תמיד קשה להיות במרכז ההפקה ולקבל פרספקטיבה, אתה לא באמת יכול לדעת איך הקהל יגיב לכך בזמן אמת".
הכוכב האוסטרלי שיתף מה הוא חושב לגבי הביקורת של שלל במאים אגדיים, כמו מרטין סקורסזה וקוונטין טרנטינו: "זה ממש ביאס אותי ששמעתי את זה, ציפיתי לעבוד עם שניהם וכעת, אני מניח ששני "הגיבורים" שלי לא יעבדו איתי".
הוא המשיך ואמר: "אני אומר את זה פחות לבמאים שהעירו את ההערות האלה, שכולם אגב עדיין הגיבורים שלי, למרות האמירות שלהם. אם הם היו מציעים לי לעבוד איתם הייתי קופץ לעבוד איתם ביראת כבוד ובקפיצות לב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה