תרבות ופנאי

החנות הגאה של וולט ואיגי חוזרת לכבוד חודש הגאווה

המיזם של Wolt בשיתוף איגי לכבוד חודש הגאווה חוזר זו שנה שניה ברציפות, בה ארגון הנוער הגאה איגי ופלטפורמת המשלוחים Wolt, פותחים חנות מרצ׳נדייז גאה במשלוח מיידי, לכבוד חודש הגאווה
מערכת ice | 
וולט גאווה (צילום יעל בונפיס, Wolt ישראל)
המיזם של Wolt בשיתוף איגי לכבוד חודש הגאווה חוזר זו שנה שניה ברציפות, בה ארגון הנוער הגאה איגי ופלטפורמת המשלוחים Wolt פותחים חנות מרצ׳נדייז גאה במשלוח מיידי, לכבוד חודש הגאווה.
בחנות הווירטואלית ניתן למצוא ביגוד, תכשיטים, דגלים, ספרים, משחקים ואפילו אביזרים לכלבים בצבעים הגאים. כל ההכנסות יועברו לפעילות ארגון הנוער הגאה.
הפרויקט נולד כיוזמה של עובדי Wolt, יחד עם ראשי ארגון איגי, וכך פותח הקונספט של חנות מרצ׳נדייז לחודש הגאווה. "גם השנה ננגיש את חודש הגאווה לכל מי שרוצה לקחת חלק בחגיגה הצבעונית במלוא הדרה״, אומר יוסי ארדמן, מנהל השיווק של Wolt ישראל.
״הביקוש האדיר וההצלחה של הפרויקט בשנה שעברה מעידים על הצורך האמיתי שהתעורר סביב חגיגות המצעד, ואנחנו שמחים לספק אותו בחוויית הצריכה המתקדמת של Wolt ובצורה חברתית". 
הפריטים הפופולריים ביותר הם: מניפה בצבעי הקשת, סיכת דגל גאווה, דגלון גאווה, צמידים בצבעי הגאווה וסיכה המשלבת את דגל הגאווה ודגל ישראל. הכול כאמור במשלוח מיידי, עד הבית או כל מקום אפשרי, באזור השילוח (תל אביב, יפו, רמת גן וגבעתיים), או באיסוף עצמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה