תרבות ופנאי

רומי פרנקל נשברת: "הביקורת על משקל לא פוסחת על אף אחד"

תעשיית האופנה האכזרית לא פסחה גם על הדוגמנית הישראלית בת ה-20 רומי פרנקל, ששיתפה בדמעות את החוויה שעברה בעת אודישן בפריז
מערכת ice |  2
רומי פרנקל (צילום צילום מסך אינסטגרם)
אבסורד ענף הדוגמנות שובר שיאים: אחרי טרגדיית קארין באומן שנפלה קורבן למחלת האנורקסיה בעקבות חוויית עבר בתעשיית האופנה, משתפת הדוגמנית הישראלית רומי פרנקל פוסט חושפני המלמד כי שום דבר לא השתנה.
מסתבר כי פרנקל, בת 20 בלבד וללא גרם מיותר בגופה, קיבלה תגובה הזויה במיוחד בעת אודישן שעברה בפריז. רומי שיתפה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, המונה 254 אלף עוקבים, תמונה שלה שוכבת בוכיה במיטתה וכתבה: "לא נוטה לשתף בדרך כלל, אבל בדיוק סיימתי אודישן בזום מפריז - ואלה התחושות. הביקורת על משקל לא פוסחת על אף אחד".

רומי פרנקל שהיתה בעבר בת טיפוחיה של נטלי דדון, שגילתה אותה בגיל 12 במסיבת בת המצווה שלה, עברה ב-2019 לסוכנות של ציפי רפאלי ולאחר מכן עזבה גם אותה לטובת הסוכן עומרי יערי.
 
הפוסט של פרנקל הזכיר לנו פוסט שהעלתה רק לפני שבועיים יעל בר זוהר, בעקבות פטירתה של קארין באומן, בו כתבה: "חושבת על קארין באומן ז״ל ולא מצליחה להירדם.. צפיתי שוב בכתבה שצולמה לפני כמה שנים בגיא פינס כשקארין עוד נלחמה.. ראיתי ילדה קטנה ויפהפיה בת 15. עידן התמימות.. מאמינה לאותן הבטחות של ״עולם הזוהר״, לאותה סוכנת דוגמנות חסרת אחריות בפריז שאמרה לך בגיל 15: ״תורידי 5 קילו ותחזרי אלי... את תצליחי ותעשי הרבה כסף".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא להכנע לתעשיה הזאת !
    יהודית באומן 06/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשם קארין משוש חיי זל אל תתני לאף אחד את את הזכות לבקשך לרדת במשקל . תנהלי את עצמך כמו שאת ומי שאת הכי יפה והכי מושלמת בעולם. לא נאה להם? תבעטי בעולם הזה ותמשיכי הלאה תעשי דברים אחרים במקביל תלמדי תפתחי קריירה שונה ומספקת אלו שיאהבו אותך כפי שאת מאמי גם ככה כיום כל הסוכנויות על אותו התקן עוברים גיל מסוים ומבקשים ילדות צעירות יותר ואז הסבל ההשפלה לא היתה שווה את זה. קארין זל מבקשת ביומניה לא לתת לאף אחד לקבוע ולשלוט על מראה גופך. למענה למעני תהיו חזקות ותלחמו על חייכן תאכלו תהנו ותמשיכו לתת מוסר לילדות אחרות .
    סגור
  • 1.
    תעשייני הגופות הללו, רוצים אתכן רזות ובקבר
    להציף את האמת 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תוותרי להם תמשיכי בדרכך כמו שאת ואל תשמעי לעצותיהם החולניות את נראית 100 כמו שאת
    סגור