תרבות ופנאי

"כל מה שהשגתי היה תחת פוטין": הכוכבת הרוסייה בדרך לארץ

בקרוב עתידה להגיע ארצה כוכבת רוסייה בשם אולגה בוזובה, אך מתברר כי האושיה תומכת בפוטין ובמלחמה באוקראינה. כעת פעילים יוצאי ברית המועצות בארץ דורשים שהופעתה תבוטל
מערכת ice | 
ולדימיר פוטין (צילום Naga11 /Shutterstock)
כבר יותר משנה שמתחוללת מלחמה על אדמות אוקראינה ואפילו אם נדמה שלפעמים זה עובר מעל הראש, הקהילה יוצאת ברית המועצות בארץ ממש לא מרגישה כך. הדבר ניכר לאחרונה לאור התנגדות של רבים להגעתה של כוכבת רוסייה ארצה להופעה בהאנגר 11.
הכוכבת המדוברת היא אולגה בוזובה, מגישה וזמרת, שעתידה להופיע בהאנגר 11. עם זאת, לפי N12 מתברר כי אולגה היא תומכת בגלוי בפוטין ואפילו במלחמה באוקראינה. לפי הפרסום אולגה מעודדת בשיריה גיוס לצבא הרוסי והיא אפילו ביקרה בשטחים הכבושים באוקראינה. 
עד כה בוטלו הופעותיה של הזמרת בערים חיפה ובאר שבע, אולי בגלל הלחץ מצד המתנגדים, אך בהאנגר ההופעה מתקיימת כרגיל. באחד הפוסטים שלה באינסטגרם לפני מספר שנים, לכבוד יום הולדתו של פוטין, בירכה בוזובה את הנשיא ליום הולדתו ואמרה: "כל מה שהשגתי ברוסיה היה תחת פוטין!".
הפעילים המתנגדים בארץ כאמור פועלים לביטול המופע ואחת מהם, קטיה קופצ'יק, כתבה: "איך מישהי שתומכת בהרג ילדים ואזרחים אוקראינים מקבלת במה ללא מפריע בישראל? איך מישהי שמשמשת כלי תעמולה של קרמלין במאמץ המלחמתי שלה נגד אוקראינה ומבקרת בשטחים שרוסיה כבשה ממנה מגיעה לכאן לעשות קופה? איך אחרי כל הביקורת הציבורית המוצדקת, בכל הערוצים האפשריים".
מהפקת המופע מסרו ל-N12 כי הזמרת מוכרת מאוד ולא הביעה באף פלטפורמה תמיכה במלחמה או בפוטין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה