תרבות ופנאי

נועה קירל בדרך להיכל החשוב בעולם: תכבוש את ארה"ב?

בעוד הזמרת שהביאה לישראל את המקום השלישי באירוויזיון מתכננת הופעה נוספת שלה בפארק ב-21.9 או ארבעה ימים לפני כן, בפארק הירקון הגדול עם ניסיון למכור 50-60 אלף כרטיסים, כעת נודע שנציגיה בודקים אפשרות שתופיע במדיסון סקוור גרדן בניו יורק

מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
על אף שעמדה כבר על במות גדולות, הופיעה על המסכים בטיימס סקוור, כיכבה בקליפים ולקחה חלק בשורה של פרסומות ואפילו ייצגה את ישראל באירוויזיון 2023, נועה קירל חוזרת אל פארק הירקון שנה אחרי שכבשה אותו והפכה לזמרת הצעירה ביותר שמופיעה בו, אבל כנראה שישראל לא מספיקה לה והיא תנסה לכבוש את הבמה בהיכל החשוב בעולם.
על פי פרסום של גיל משעלי במאקו, נציגיה של הזמרת בודקים אפשרות שתופיע במדיסון סקוור גרדן בהמשך השנה. 'המכה של הכדורסל' הוא אחד מאולמות הספורט והתרבות החשובים והמרהיבים בעולם וייתכן שייעשה ניסיון למכור כרטיסים ל-22 אלף צופים.

קירל כבר מכירה את התרבות האמריקאית וארצות הברית לא זרה לה כאשר היא חתומה בסוכנות אמנים שם שמנסה לקדם אותה גם בשוק האמריקאי. הופעה במדיסון סקוור גרדן תהיה אירוע שלא יהיה אפשר להתעלם ממנו ברמה עולמית.
רק לאחרונה פורסם על התכנון שהזמרת תופיע בפעם השנייה ב-21 בספטמבר, או ב-17.9 עם עדיפות לתאריך המאוחר ביניהם בפארק הירקון, ממש בעוד קצת פחות מ-4 חודשים, זמן קצר אחרי שהביאה לישראל את המקום השלישי המכובד באירוויזיון. אך לשם השוואה, הפעם ההופעה תערך בפארק הירקון הגדול שיכול להכיל 50-60 אלף צופים בסך הכל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה