קריירה ולימודים

הראשון בישראל: זה הסטנדאפיסט האהוב שיופיע בהאנגר 11

הסטנדאפיסט אסף מור יוסף מודיע כי יהיה הסטנדאפיסט הישראלי הראשון שיקיים מופע בהאנגר 11 בתל־אביב. המופע יתקיים ב-27.6 והמחיר לכרטיס יחל מ-125 שקלים
מערכת ice | 
אסף מור יוסף (צילום רונן פדידה)
אסף מור יוסף, אחד הסטנדאפיסטים האהובים בישראל, מודיע היום (שלישי) כי יהיה הסטנדאפיסט הישראלי הראשון שיקיים מופע בהאנגר 11 בתל־אביב. עד כה רק סטנדאפיסטים מחו"ל זכו לכבוד. המופע יתקיים ב-27.6 ובאולם יוקמו טריבונות ויוצבו מקומות ישיבה נוחים.
מור יוסף, שזכה לכינוי "עומר אדם של הסטנדאפ" הוא בין הקומיקאים המוצלחים בארץ, ועד כה הצליח למלא אולמות סולד-אאוט ברחבי המדינה. המופע שלו עוסק בחוויות שמוכרות היטב לקהל הישראלי: זוגיות, ילדים, משפחה, תסכול מחיי היום-יום ועוד. לצד זאת, מור יוסף גם יוצר קשר עם הקהל במהלך המופע ודואג לשלב אותו כולו, ולא רק את השורה הראשונה.
לאחרונה מור יוסף לוהק לתפקיד משחק ראשון בסדרה "מג"ב" שאף נמכרה לנטפליקס. המחירים למופע בהאנגר יחלו מ-125 שקלים וניתן לרכוש את המושבים באונליין.
אסף מור יוסף מסר: "אני מתרגש מאוד, זה ציון דרך משמעותי עבורי. אחרי עבודה קשה ודרך ארוכה אני פותח מופע משלי בהאנגר 11, אני הסטנדאפיסט הישראלי הראשון שעושה את זה. זה כבוד בשבילי. אני מכין הרבה הפתעות למופע ומחכה לו בקוצר רוח! תתכוננו למופע שכמותו עוד לא ראיתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה