תרבות ופנאי

הנס שחנן בן ארי חולל למעריץ שלו משדרות

חנן בן ארי אמור היה להופיע בשדרות, אך ביטל פעמיים עקב המתיחות הביטחונית. כעת, ההופעה התקיימה וישראל, ילד משדרות שסובל מפוסט טראומה ומגמגום, הגיע מאושר להופעה וגילה שכשהוא עומד ליד חנן - הוא מפסיק לגמגם
מערכת ice |  1
חנן בן ארי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
לישראל מאיר בן ה-12 יש פוסט טראומה שמתאפיינת בגמגום, מאז מבצע צוק איתן שהתרחש ב-2014. הזמר האהוב עליו, היוצר חנן בן ארי, נפגש עימו מאחורי הקלעים של ההופעה שלו שהתקיימה בשדרות והבחין בפלא - ישראל מפסיק לגמגם לידו.
אמו של ישראל סיפרה על הציפייה הרבה להופעה בשדרות שנדחתה שוב ושוב עקב המתיחות: "כמה פעמים שנדחה ונדחה, ואחרי הסבב שהיה, פתאום זה היה שחרור. לראות את הילד, שפתאום זז בכל ההמון, שזה לא רגיל. אין לו פתאום את הפחד של להיות צמוד להורים שלו".
ישראל סיפר על ההרגשה שלו לפני ההופעה ואמר: "אני אמרתי, 'אני פה, לא אכפת לי מה יהיה - אני עכשיו נהנה'. זה הזמן ליהנות ואם יהיו רקטות אז יהיו".
לאחר ההופעה הוא סיפר: "אחרי ההופעה אני מרגיש שאני ב'בלאנס'", הוא מתאר, "זה הביא לי את הרוגע. הוא שחרר ואנחנו השתחררנו. הוא נתן את הלב ואת הנשמה. ראו שכולם המתינו שהוא יבוא כבר ושלא יהיה עוד איזה אירוע. האמת אני מאוד נהניתי - הוא שיחק אותה ובענק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בולשיט
    כמה מוזרים 05/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה
    סגור