תרבות ופנאי

ההצלחה הבינלאומית של יוצרי פאודה חוזרת? זה המיזם החדש

ליאור רז אבי יששכרוף, יוצרי פאודה, עומדים לשתף פעולה עם חברת הפקה אמירתית. במסגרת שיתוף הפעולה, צעירים משתי המדינות יזכו להזדמנות של ממש להשתלב בשוק התסריטאות העולמי
מערכת ice | 
ליאור רז (צילום אור גפן)
חברת "אימג' ניישן" האמירתית עומדת לשתף פעולה עם חברת "פאראווי רוד" של ליאור רז ואבי יששכרוף. שתי החברות ישלבו פעולה וישלבו 12 כותבים משתי המדינות, ישראל ואיחוד האמירויות על מנת להדריך אותם. 
במהלך חודש אוקטובר יתרחשו סדנאות שישלבו אורחים מקצועיים מכל העולם. בסופה של הסדנה הבינלאומית המשתתפים הצעירים יהפכו את חומר הגלם שחשבו עליו ואולי ישב במגירה במשך שנים, לפרק פיילוט. בנוסף, המשתתפים בסדנא יעברו קורס שילמד אותם איך למכור סדרה לחברת הפקות, פיץ' מקצועי שבו, הם עומדים מול האנשים שיכולים לשנות את חייהם, ומשכנעים אותם למה כדאי להם לקחת את התסריט שלהם.
בציטוט שהובא מ"ישראל היום" ליאור רז ואבי יששכרוף אומרים: אנחנו מתרגשים במיוחד לקראת שותפות זו עם 'אימג' ניישן' אבו דאבי, שמטרתה להעצים כותבי טלוויזיה בתחילת דרכם המקצועית, לסיפורים כוח רב ויש מספרי סיפורים רבים באזור שזקוקים רק להדרכה, ייעוץ מקצועי והזדמנויות מתאימות.
באמצעות סדנה נועזת ורבת השפעה זו, אנו מקווים להקנות כלים מקצועיים נוספים לכישרונות מבטיחים מהאזור, למנף דרכם המקצועית ולחלוק את סיפורי הסדרות שלהם עם העולם הרחב."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה