תרבות ופנאי

גאווה ישראלית: אגם בוחבוט כובשת את טיימס סקוור

כחלק מפרוייקט של ספוטיפיי, אגם בוחבוט נבחרה להיות מוצגת בשלט הענק בכיכר טיימס סקוור בניו יורק, כנציגה של ישראל בפלייליסט ה-Equal להעצמת נשים של ספוטיפי
מערכת ice |  1
אגם בוחבוט (צילום יוטיוב/ אגם בוחבוט)
הזמרת אגם בוחבוט פורצת בדגול לארצות הברית כאשר היא מככבת על מסכי הטיימס סקוור בניו יורק לעיניי מאות אלפי אנשים.
כחלק מפרוייקט של ספוטיפיי, אגם בוחבוט נבחרה להיות מוצגת בשלט הענק בכיכר טיימס סקוור בניו יורק, כנציגה של ישראל בפלייליסט ה-Equal להעצמת נשים של ספוטיפי.

בראיון שנתנה הזמרת, שפרצה לחיינו עוד שהייתה ילדה בתוכנית של קשת 12 "בית ספר למוזיקה", סיפרה תחילה על מה שעובר עליה לאחרונה ואיך ההצלחה הבשילה בדיוק ברגע הזה: "היום הכל מרגיש אחרת, יש הרבה יותר אחריות. אני בלחץ מטורף,  עברתי תהליך של התבגרות ולמידה. הבנתי שזה באמת הדבר שאני הכי אוהבת לעשות בעולם, שזה הייעוד שלי. אני מרגישה שנולדתי בשביל לשמח אנשים, בשביל לרגש אותם. הבנתי שאני לא רוצה שיתייגו אותי תחת הכותרת של זמרת פופ או זמרת מזרחית. אני רוצה לעשות הכול".
על הפרסומת של "אורבניקה" יחד עם סטטיק, שהקליפ של השיר שעשתה יחד איתו הפך לפרסומת, ועל הביקורות על כך, סיפרה בוחבוט: "השיר נכתב וקרה עוד לפני שבכלל ידעתי שאני הפרזנטורית של 'אורבניקה'. השיר יצא באלבום חודש לפני. אני הרגשתי סופר בנוח עם זה. זה לא מוזיל בעיניי את המוזיקה. זה לא למכור את המוזיקה. זה משהו שקורה היום בעולם. זה יישור קו עם מה שקורה בתעשייה בחו"ל".
לסיכום, הוסיפה בוחבוט בנוגע לביקורות שהקפיל מקבל: "אני חושבת שזה דווקא מגניב שמותגים היום נותנים חסות למשהו שהוא האומנות שלי, אני לא חושבת שזה מוזיל. למי שזה לא נוח - שלא יראה את הקליפ, שישמע את השיר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אגם בוחבוט
    רונית. 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנסה הכל כדי להתחרות בנועה קירל לא תגיעי לקרסוליים שלה
    סגור