תרבות ופנאי

הסלבס בישראל בהיסטריה: "פחד אלוהים", "כואב לי נורא"

ביצת הסלבס הישראלית, כמו כל המדינה גועשת ורועשת בעקבות המבצע "מגן וחץ" והמטחים הכבדים הכבדים לדרום ומרכז הארץ. זעקות חרדו ומסרי חיזוק שודרו בכל רחבי רשתות החברתיות
מערכת ice | 
מורן אטיאס בנק הפועלים (צילום ספיר סבג)
המבצע "מגן וחץ" נכנס היום למלוא העוצמה, עם מטחי רקטות כבדים לדרום ולמרכז הארץ, כאשר גם הסלבס הישראלים, בחו"ל ובישראל, לא נשארים אדישים למצב. נטע ברזילי, שנמצאת בימים אלו בליברפול לכבוד האירוויזיון, העלתה את הסטורי הבא: "אני באמצע ליברפול בראיונות ואני לא מצליחה להמשיך בגלל מה שקורה לנו בארץ. כואב לי נורא, תחזיקו חזק".
כוכבת "הבוזגלוס" ו-"הישרדות", פאני בוזגלו, הזדהתה עם הפאניקה ושלחה חיזוק: "פחד אלוהים, תשמרו על עצמכם". מורן אטיאס, שחזרה הביתה, לאחר ששהתה בישראל לצורך הנחיית טקס המשואות, פרסמה: "חושבת ומחבקת את כולם. תמונה שצילמתי ביום האחרון שהייתי בארץ".
זוכת "האח הגדול", תקווה גדעון, שיתפה את העוקבים שלה באריכות במה שהיא עוברת. עם תחילת השיגורים היא כתבה: "מה זה היה הבום הזה עכשיו בת"א?! מה שתושבי העוטף והדרום חווים יום יום, זאת מציאות לא נורמלית! בום אחד, בלי אזעקה וירד לי הלב לתחתונים. אז מה הם חווים יום ולילה? הלב איתכם! תהיו חזקים ותשמרו על עצמכם".
עם תחילת האזעקות בגוש דן, גדעון כתבה: "בחיים לא חשבתי שיש לי את היכולת לרוץ במהירות הזאת. תודה לחמאס ולג'יהאד שהוכיחו לי שאני יכולה להפוך ליוסיין בולט כשאני מפחדת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה