תרבות ופנאי

אנה זק בצעד הגדול בקריירה: זו הופעת הענק שבדרך

הזמרת הצעירה פותחת מופע כרטיסים ראשון בלייב פארק ראשון לציון שם יכולים להיכנס עד 15 אלף צופים
מערכת ice | 
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
מי זאת מתפוצצת? כן, זו אנה זק שעושה עוד צעד אחד ענק בקריירה שלה. על פי פרסום ראשון של גיל משעלי במאקו הבוקר (ראשון), אנה זק פותחת מופע כרטיסים ראשון בלייב פארק ראשון לציון.
רק לאחרונה היא הוכתה בהלם מההודעה שהוציא יוטיוב: "בהמשך לפרסום סיכום שנת 2022 של YouTube: לאחר בדיקה נוספת, הקליפ 'לך לישון' של אנה זק, שעלה בתחילת ינואר 2022, תויג בטעות כשיר מ-2021, והיה צריך להיכלל במקום השני ברשימת הקליפים הטרנדיים של השנה. אנחנו מתנצלים על הטעות ושמחים לחגוג הישג נוסף של אנה בצמרת הרשימה", כתב האתר.
עוד צירף רשימה מתוקנת שבה "לך לישון" נמצא במקום השני – ומוריד את "מי זאת", גם הוא של אנה זק, למקום השלישי. כלומר: שניים מתוך שלושת הקליפים הפופולאריים בישראל בשנה האחרונה היו של אנה זק.
גם יתר השירים ברשימה יורדים מקום אחד בעקבות התיקון: "לבד על המיטה" של עומר אדם יורד למקום הרביעי; "חסרה לי ברמות" של בנאל בן ציון ושירז אברהם לחמישי; "פעמון" של נועה קירל ואיתי גלו לשישי; "Cute Boy" של נונו ושגיא קריב לשביעי; "עושה לי צרות" של עדן חסון לשמיני; "פנתרה" של נועה קירל לתשיעי; ו"אהובי לב אדום" של אושר כהן לעשירי. הזמר הפופולארי בישראל לפי אותו שירות, אייל גולן, מוצא את עצמו בלי אף שיר בעשירייה, לאחר ש"בזמן האחרון" יורד למקום ה-11 בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה