תרבות ופנאי

עמותת "למען חיות הבר" מגייסת תרומות: למה דווקא עכשיו?

אביהוא שרווד, יו"ר עמותת למען חיות הבר: "קופת העמותה מתרוקנת ואנו יוצאים למלחמה על חייהם של אלפי בעלי חיים לקראת עונת הרבייה"
מערכת ice | 
עמותת למען חיות הבר (צילום יחצ)
עונת הגוזלים בפתח ועמותת "למען חיות הבר" יוצאת בקמפיין חדש של גיוס כספים לעונת הרבייה שהיא העונה העמוסה ביותר בשנה.
ע"פ דיווח יו"ר העמותה אביהוא שרווד, 72,000 שקלים בחודש מושקעים לטובת מימון וטרינרים, צוות מקצועי, תרופות ומזון, לא כולל חשבונות ושכירות. "השנים עוברות וההוצאות גדלות, הפכנו כבר לבית חולים שנותן מענה לאלפי חיות בר בכל שנה, ואת בית החולים הזה, לצערנו, שום גוף לא מממן".
"קופת העמותה מתרוקנת ואנחנו נכנסים לארבעת החודשים העמוסים והיקרים ביותר בשנה. אנחנו יוצאים למלחמה על החיים של אלפי בעלי חיים. עזרו לנו לעבור את העונה הזו בלב שקט ובהצלחה, היעד-280,000 שקלים כדי שארבעת החודשים הקרובים יעברו בשלום".
"למען חיות הבר" היא עמותה ללא מטרות רווח שהוקמה על ידי אביהוא שרווד במטרה להציל, לטפל ולשקם חיות בר במצוקה ופועלת רבות להסברה וחינוך לכיבוד ושמירה על הטבע ובעלי החיים. לפי פרסומיה, המרפאה מטפלת במהלך השנה באלפי חיות בר משלל סוגים - יונקים, עופות, מכרסמים וזוחלים - ומתקיימת אך ורק בזכות תרומות ומתנדבים.
בעלי החיים, שמגיעים מכל רחבי הארץ, נשלחים על ידי רשות הטבע והגנים, וטרינרים רשותיים, בית החולים לחיות בר וכמובן בזכות ערנות ואכפתיות של אנשים פרטיים. לדברי שרווד, לעיתים קרובות מגיעים בעלי חיים שנפגעו על ידי אנשים – לא מתוך כוונה אלא מתוך חוסר ידע או חוסר תשומת לב: צבים שגודלו בבתים ופיתחו את מחלת הרככת בשל תזונה לקויה, בעלי חיים שאכלו שקיות פלסטיק שנזרקו, פרחוני עופות שנאספו מפני שחשבו שהם נפלו מהקן ועוד.
"שמנו לעצמנו למטרה להעמיק את הידע הציבורי בנושא שמירת הטבע ובעלי החיים כדי שנוכל כולנו לשמור על הטבע הישראלי וליהנות ממנו", אומר שרווד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה