תרבות ופנאי

הכוכב ההוליוודי בהלם: מדוע אשתו רוצה להתגרש במפתיע?

השחקן הוותיק קווין קוסטנר לא ראה את זה בא. הכוכב ההוליוודי מצלם בימים אלו עונה נוספת לסדרה המוצלחת "ילוסטון" ולפני כשבוע הוא קיבל לפתע ממש על סט הצילומים מסמכי גירושים מאשתו זה 18 שנה
מערכת ice | 
גירושים (צילום unsplash, freepik)
השחקן הוותיק קווין קוסטנר לא ראה את זה בא. הכוכב ההוליוודי מצלם בימים אלו עונה נוספת לסדרה המוצלחת "ילוסטון" ולפני כשבוע הוא קיבל לפתע ממש על סט הצילומים מסמכי גירושים מאשתו זה 18 שנה, כריסטין (מעצבת תיקים במקצועה).
על פי דיווחים של מקורבים, אף שעברו של קוסטנר עתיר בבגידות ורומנים בזמן הנישואים הראשונים שלו, ההפך הוא הנכון ביחס לנישואים אלו וממש אין קשר הפעם לבגידה. כמו כן, מקורבים מעידים שקוסטנר לא באמת יודע מה הביא למצב הקיצוני הזה ומדוע אשתו מבקשת להתגרש ממנו. נציגים מטעמה לא הגיבו לשאלות האלו. 
בבקשת הגירושים ביקשה כריסטין משמורת משותפת על שלושת ילדיהם הצעירים של הזוג וכל מה שנותר לקוסטנר לעשות זה לאשר את הבקשה. בעת זו לא ידוע מה יהיה הצד הכלכלי של המהלך הבלתי צפוי, אך כן משוער כי לזוג יש הסכם טרום נישואים שמגן על קוסטנר והונו בשווי 250 מיליון דולר.
שמועות נוספות טוענות כי כריסטין לא יכלה להתמודד יותר עם הריחוק בזמן ימי הצילומים הארוכים של בעלה ולכן היא רוצה להיפרד. יש לציין כי בפעם האחרונה שהזוג צולם יחד היה זה על השטיח האדום בטקס פרסי גלובוס הזהב והשניים נראו קרובים מתמיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה