תרבות ופנאי

מירי מסיקה כבר לא תחת חרם: כך הסתיים הסכסוך המתוקשר

מירי מסיקה ומארגני המחאה נגדה נפגשו בפעם הראשונה. במהלך המפגש הבטיחה הזמרת להתייחס לדברים שאמרה ופגעו בתושבי טירת כרמל, קריית מוצקין ונהריה. לפי המארגנים היא צפויה לעשות זאת בסרטון או בפוסט. בינתיים היא נתנה להם טעימה עם שיר
מערכת ice |  1
מירי מסיקה (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אחרי שמירי מסיקה פנתה למובילי המחאה נגדה בטירת הכרמל, שם אמורה להתקיים הופעתה בערב יום העצמאות, הערב (ראשון) כבר יוצאת בשורה אחת מאחדת שמראה שבדיבור אפשר לפתור כמעט הכול.
על פי מאקו, מירי מסיקה ומארגני המחאה נגדה נפגשו בפעם הראשונה. במהלך המפגש הבטיחה הזמרת להתייחס לדברים שאמרה ופגעו בתושבי טירת כרמל, קריית מוצקין ונהריה. לפי המארגנים היא צפויה לעשות זאת בסרטון או בפוסט. בינתיים היא נתנה להם טעימה עם שיר.
 
אלון טובינו, מי שעומד מאחורי המאבק נגד הופעתה ביום העצמאות אמר עוד בטרם המפגש: "בתחילת השבוע יצאנו מנהיגי המחאה בקמפיין ענק עקב הרעש הגדול סביב הזמרת מירי מסיקה".
הוא עוד אמר כי: "ביממה האחרונה מירי פנתה אלינו מיוזמתה ומהטלפון הישיר שלה, בניסיון ליצור הדברות, ולגשר על הפערים. היא ביקשה ממני את התיווך בינה לבינכם התושבים ולשמוע את הצד שלנו אשר מתנגדים להופעתה בעיר בערב יום העצמאות שעתיד להתקיים בשלישי הקרוב. הוסבר לזמרת כי תושבי העיר טירת כרמל באשר הם דוגלים ומעודדים ריבוי דעות ושהכעס ומה שהבעיר את השטח זה בעצם הגישה שלה כלפי מצביעי הימין בפרט, וכלפי הממשלה ככלל, שנבחרה ברוב עצום של 64 מנדטים".
הוא הסביר: "אנחנו כנציגים מאוד רוצים להרגיע את הרוחות אבל אנחנו צריכים גם את העזרה שלה הזמרת אחרת אין לנו שליטה על המחאה כנגד הזמרת גם אם היינו סוגרים את קבוצת הוואטסאפ כי האזרחים בשלל הערים וטירת כרמל בפרט כעסו מאוד על ההחלטה של העירייה בבחירת הזמרת עוד לפני פתיחת קבוצת הוואטסאפ והפוסטים בפייסבוק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הימין הוא כוח עולה בארץ
    ימין בעד רפורמה 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קורא לכל הימין בארץ כך צריך לנהוג מול השמאל שמבין שפה אחת - כוח. רוע יענה ברוע כוח יענה בכוח מידה כנגד מידה
    סגור