תרבות ופנאי

הבן של אברהם וצופית גרנט משיק סינגל שלישי: "מישהו ששומר עלי"

הראפר דניאל גרנט, לא רק הבן של, התחיל את הקריירה המוסיקלית בגיל מאוחר והיום משחרר את הסינגל השלישי מאלבום הביכורים: "יש מישהו ששומר עלי"
מערכת ice | 
דניאל גרנט (צילום שי פרנקו)
במשך שנה ישבו דניאל גרנט ובן שופן באולפן, מול הסקיצות שכתב גרנט במשך חייו ובמשך תקופה ארוכה, עד שהאלבום הבשיל. לפני כחודשיים פורסם הסינגל הראשון מתוך תשעה שירים באלבום הביכורים, והיום יוצא השלישי: "יש מישהו ששומר עלי"
לאחרונה הכרנו את דניאל גרנט לא רק כבנם של צופית ואברהם גרנט, אלא כראפר צעיר ומבטיח המשיק קריירת סולו מוזיקלית מבטיחה ומעניינת. מתוך אלבום הבכורה שייצא בהמשך הקיץ, שני הסינגלים הראשונים שראו אור (כשמזכירים לי / מכתב לעצמי) הצליחו לעורר עניין, ולאפשר הצצה אינטימית אל עולמו הפנימי של דניאל.

כעת מגיע שיר שלישי שהוא סינגל רשת בלבד (לקראת קיץ חם וארוך עם שלל להיטי רדיו נוספים בקנה) המתייחס לנושאים טעונים עבור כולנו, לרבות אמונה וירושלים. כל אלה, בתוספת קריצה הכרחית, כתובים בדרכו הייחודית והאישית של דניאל גרנט, ומבוצעים יחד עם שותפיו לעשיית האלבום כולו (בן שופן - הפקה מוזיקלית וגבע אלון - גיטרות).
גרנט-ג'וניור החל את הקריירה המוסיקלית שלו בגיל מאוחר יחסית, 29. הדרך בה הוא עבר קשורה בעיקר גם להבשלה פנימית, ובעיקר גם אומץ. בראיון ל-ice אמר לא מכבר גרנט: "לא יכולתי לעשות זאת לפני, אבל זה בהחלט לא טוויסט של הרגע האחרון. בשביל להגיע לכתיבה הייתי צריך לעבור דרך בחיים ולהגיע ליכולת לכתוב טקסטים שכתבתי ובגיל צעיר יותר לא עברתי מספיק בחיים. כל האלבום זה דרך בחיים שעברתי בחלקו בגיל יותר מאוחר וגם הייתי צריך לקבל אומץ להוציא משהו נורא חשוף החוצה. אני מסתכל על זה היום ומאושר שזה הגיע בגיל הזה, במקום הרבה יותר בוגר, יותר חכם ועם ניסיון, להעביר את מה שאתה רוצה להעביר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה