תרבות ופנאי

טיילור סוויפט חוזרת לשוק: נפרדה מבן זוגה לאחר 6 שנים

לאחר כשש שנות זוגיות מתחת לרדאר, השמועות אומרות כי טיילור סוויפט נפרדה מבן זוגה, השחקן הבריטי ג'ו אלווין, באופן הדדי ונטול דרמות
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
אחרי אקסים מוכרים רבים, שירים שוברי לב והרבה בלגן במגזר הזוגי, הביצה והמעריצים כבר היו בטוחים שטיילור סוויפט מצאה את האחד. בשש השנים האחרונות הזמרת המצליחה יצאה עם השחקן הבריטי ג'ו אלווין, אך כעת נדמה שסיפור האהבה הגיעה לקיצו.
על פי שמועות, שטרם אושרו רשמית על ידי הזוג, סוויפט ואלווין החליטו להיפרד לפני מספר שבועות באופן הדדי ובלי הרבה דרמה. אף שהם לא אישרו או התייחסו לשמועות, גורמים פנימיים טוענים שהפרידה הייתה נטולת דרמות ושהקשר פשוט מיצה את עצמו. מנגד, רק בחודש שעבר גורם אחר טען שג'ו תומך בטיילור בעת שהיא נמצאת בסיבוב ההופעות המבוקש שלה, ושהוא מגיע כשיכול לצפות בה.
כאמור הזוג היה יחד במשך יותר משש שנים ולאורך כל הזמן הזה שמר על הזוגיות מתחת לרדאר. עם זאת, היו שמועות בלתי פוסקות על כך שהם מאורסים ושאפילו התחתנו בהפתעה. למרות זאת, מתברר כי השמועות הללו לא נכונות כלל. כזכור, לסוויפט היסטוריה ענפה בתחום הזוגיות ובעבר יצאה עם סלבס כמו ג'ו ג'ונאס, הארי סטיילס, טום הידלסטון, ג'ון מאייר, קלווין האריס והרשימה רק מתארכת.
אלווין מצידו הוא שחקן בריטי עולה שעד כה עשה מספר תפקידים יחסית קטנים, בהם תפקידים בסרט הלהיט "המועדפת" ובסרט "מרי מלכת הסקוטים". כמו כן, אלווין הופיעה באופן חריג בסרט הדוקו של סוויפט על חייה בנטפליקס, שם הזוג העיד כי הוא בוחר במודע לשמור על הזוגיות ביניהם בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה