תרבות ופנאי

מוריסי חוזר לישראל: כמה תשלמו לכרטיס?

אחרי הרבה שנים של הפסקה, הזמר הבריטי האהוב סטיבן פטריק מוריסי יופיע בישראל ויערוך שני מופעים. הראשון יתקיים ב-2 ביולי באמפי שוני ויומיים לאחר מכן בביתן 1 בתל־אביב. כרטיסים ינועו סביב 330 שקל
מערכת ice | 
מוריסי (צילום ויקיפדיה)
לא בפעם הראשונה ולא בפעם השנייה, אחרי הרבה שנים של הפסקה, הזמר הבריטי האהוב סטיבן פטריק מוריסי יופיע בישראל ויערוך שני מופעים. הראשון יתקיים ב-2 ביולי באמפי שוני ויומיים לאחר מכן בביתן 1 בתל־אביב. מחירי הכרטיסים יתחילו מ-334 שקלים.
הזמר, הידוע בשם מוריסי, הוא הסולן לשעבר של להקת האינדי המצליחה הסמית'ס. לאחר פירוק הלהקה בשנת 1987, פתח מוריסי בקריירת סולו מצליחה שבמהלכה הפך לאחד מהאומנים המעטים שסינגלים ואלבומים שלהם הגיעו ל"עשרת הגדולים" במצעד הבריטי בשלושה עשורים שונים

מוריסי הגיע מספר פעמים להופיע בישראל, הוא עשה זאת ב-2008, 2012, 2016 ואמר שאיננו סבור שצריך להעניש את העם בישראל או במדינות אחרות על מעשים שמבצעת הממשלה. בהופעתו בגני התערוכה בתל־אביב ביולי 2012 התעטף מוריסי בדגל ישראל, שהוצג על הבמה גם על שני תופי הבס של המתופף.
לקראת סיום ההופעה, פרש את הדגל במלואו ונפנף בו מול כמה מבאי האירוע ראו בכך הצהרה פוליטית מובהקת: "העובדה שבימים כאלה מוריסי מגיע ומופיע בישראל ולא מבטל את הופעתו לאור המצב הביטחוני אומרת הרבה", נטען. "ההתעטפות שלו בדגל ישראל היא הצהרה פוליטית ברורה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה