תרבות ופנאי

ניקי גולדשטיין מתפוצץ: "זבלים, עופו מהמדינה"

בסדרת סטוריז ארוכה ששיתף עם עשרות אלפי עוקביו, תקף ניקי גולדשטיין במילים קשות את הממשלה והמדיניות שלה: "בושה לישראל"
מערכת ice |  3
רותם כהן וניקי גולדשטיין (צילום אלון דנון)
כשהכבישים עוד בוערים והרוחות סוערות, ידוענים רבים המשיכו להצטרף למחאות בין אם בנוכחות פיזית בשטח או ברשתות החברתיות שלהם, כשהם משתפים את מאות אלפי עוקביהם בדעות שלהם.
מי שלא חסך אמש (שני) במילים קשות היה הבדרן והשחקן ניקי גולדשטיין שבסדרת סטוריז ארוכה עוד בטרם הצהרת ראש הממשלה על השהיית החקיקה, יצא נגד הממשלה והביע תרעומת על הכאוס במדינה.
"עד היום עוד האמנתי שיש בך משהו. אמרתי שאתה אחראי.יאללה יא מושחת", פתח גולדשטיין את הסטורי הארוך שהעלה לאינסטגרם במתקפה ישירה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והוסיף גם גידופים שכוונו לאישתו שרה ובנו יאיר. "עופו מפה. המדינה לא שלכם", דרש. 
אחריו בתור, הייתה חברת הכנסת טלי גוטליב עליה כתב גולדשטיין: "אישה פסיכית אכולת טירוף. כנראה דחו אותך בחיים הרגילים אז באת להרוס פה את כולם. מי את? אפסה. שם עלייך פס. את בושה וחרפה", שצף.
גם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לא חמק מחרצובות מקלדתו של גולדשטיין הזועם: "עוד עבריין פסיכי שהורס את המדינה", כתב על גבי תמונתו ודרש: "עוף מהכנסת יא ליצן יא טיפש. זה לא המערב הפרוע פה. יאללה החוצה".

ליושב ראש ההסתדרות ארנון בר דוד שהכריז על שביתה במשק בעקבות הכאוס, היו לו דווקא מילים חמות של פרגון: "למרות שאני עצמאי, אתה מלך", צרח ברקע צילום סטורי משידורי הנאום שלו כשהוא מוסיף ומגדף שוב בזעם את שאר חברי הממשלה והעומד בראשה ודורש: "זבלים. עופו מהמדינה" ומוסיף עוד עלבונות קשים. 
בהמשך עבר כבר לתעד את עצמו בסרטונים כשהוא מסתובב חסר מנוחה וממשיך בטון הזועם כשהוא יוצא גם נגד השר שלמה קרעי, חברת הכנסת גלית דיסטל ועוד. "אתם תת של התת של התת רמה. חבורה של אפסים. זבל אנושי. תת רמה. בושה לישראל שאלה יושבים בפרלמנט. החוצה מישראל דרש. "עופו לנו מהעיניים", זעק.
בהמשך בעקבות גל התגובות שזכה להם ביקש להבהיר לעוקביו שהוא דווקא נמנה על מצביעי הימין ואף הצביע לנתניהו אבל ביקש לחדד שוב את הגורם לזעם שלו: "יש גבול. חבורה של פסיכוטים" אמר והוסיף: "אתם יכולים לתבוע אותי מחר".
"אני מכבד את כולם. אני בעד הידברות", ביקש שוב להבהיר כי למרות הזעם שמאכל את נפשו ומדיר שינה מעיניו הוא בעד הידברות, הכלה, סובלנות ואהבה של כל הצדדים,  אך הוא נגד ההנהגה שלטענתו משסה ומלבה והוא אינו סומך על העומדים בראשה הבאים לשנות שיטת ממשל על דעת עצמם ולשירות האינטרסים האישיים שלהם. "אני פונה לאחים שלי בימין. כולנו אחים. מסכסכים בינינו. יש גבול. יש פה משטר פסיכי", סיכם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אתה מבייש את עצמך
    סימה 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטורלל
    סגור
  • 2.
    עלה לו השתן למוח הנבוב
    אהרון אח של משה 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטוב נהפך לרע הרע נהפך לטוב. אני מאשים את כל מה שקורה במדינה את התקשורת אתם מסיתים וגורמים לפילוג ולמלחמה נותנים במה להסתה האחריות על עתיד המדינה אם בכלל יש עתיד לפיד היא עלכם.הגיע הזמן שהעיתונאים והכתבים יבינו שהם יביאו לחורבן הבית.
    סגור
  • 1.
    לך להזדיין בתחת (ל"ת)
    ששון 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור