תרבות ופנאי

עומר אדם מתכנן קאמבק משוגע: היכן ייערך מופע הענק?

בימים אלה הזמר מקליט בדובאי אלבום חדש, כאשר הוא מתלבט כרגע היכן לערוך את ההופעה. באצטדיון בלומפילד או בפארק הירקון, כאשר המתקן ביפו נמצא בעדיפות. הוא אמור להחליט בקרוב על הפרטים הסופיים למופע
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
רגע אחרי שעומר אדם ובת זוגתו יעל שלביה חזרו לדובאי בתום צילומי קמפיין למותג המשקפיים קאטליה מבית אופטיקנה, הזמר החליט להשיב את התכניות שלו לקאמבק בישראל לחיים וכעת פורסם במאקו כי הזמר עובד על מופע ענק בישראל בקיץ הקרוב.
בימים אלה הזמר מקליט בדובאי אלבום חדש, כאשר הוא מתלבט כרגע היכן לערוך את ההופעה. באצטדיון בלומפילד או בפארק הירקון, כאשר המתקן ביפו נמצא בעדיפות. הוא אמור להחליט בקרוב על הפרטים הסופיים למופע.

אדם הטיס לפני כשלושה שבועות את רון ביטון וינון יהל (רגע לאחר ש"יוניקורן" הושק רשמית), על מנת לעבוד על האלבום המדובר. גורמים המעורים בפרטים חשפו בפנינו שהשלישייה הקימה במיוחד אולפן במגורים של הזמר המצליח והתכנון לשחרר אותו בחודשים הקרובים, לפני ההופעה, כמובן.
מסתבר שהזמר לא מבזבז זמן אחרי השיר החדש של הנציגה לליברפול, ינון יהל, מי שהפיק את "יוניקורן" כמו גם כותב הלהיטים רון ביטון טסים אליו לטובת פרויקט חדש. על פי פרסום במאקו, השלישייה הקימה אולפן במיוחד על מנת לעבוד על שירים חדשים עבורו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נמאס מהקוף
    מזרחי בדם 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא יחזור בבקשההההההההההההההההה
    סגור