תרבות ופנאי

ויקטוריה סיקרטס בצעד מסקרן אחרי 4 שנים

מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרט מודיע כי יחזיר כבר השנה את תצוגת האופנה השנתית שלו עם קונספט שונה ומחודש שטרם נחשף. מדובר בשינוי מפתיע לאחר ארבע שנים בהם החברה בחרה לא להפיק את תצוגת האופנה האייקונית
מערכת ice | 
תצוגת אופנה של ויקטוריה סיקרט (צילום Hulu)
לפי דיווחים חדשים חברת ההלבשה התחתונה המובילה, ויקטוריה סיקרט, עתידה להחזיר בקרוב את תצוגת האופנה השנתית שלה לאחר ארבע שנים בהם ויתרה על הקונספט. עם זאת, בעת זו לא ידוע האם החברה גם תחזיר המיתוג הקודם של "מלאכיות" והאם דוגמניות מכל המידות ייקחו חלק בתצוגה.
כזכור החברה הפסיקה לשדר ולהפיק בכלל את תצוגת האופנה שלה, אשר לראשונה החלה בשנת 1995 והחלה להיות משודרת בארה"ב בשנת 2001. בשנת 2018 תצוגת האופנה קיבלה את הרייטינג הכי נמוך שלה, אפילו שמדובר באחת התצוגות המדוברות ביותר של השנה.
במקביל לכך, הביקורות נגד המידות הקטנות של שהחברה מציגה על המסלול ובשיווק שלה בכלל רק הלכו וגברו ואכן החברה פנתה למיתוג מחודש ומעל לשנה היא כבר מציגה מיתוג שמדבר לכלל הנשים, בכלל המידות ואפילו מציגה דוגמניות עם מוגבלויות.
את ההודעה על חזרתה של התצוגה מסר סמנכ"ל החברה, טים ג'ונסון, ובהודעה רשמית מטעם החברה מאוחר יותר בשבוע שעבר נמסר כי החברה תשקיע בכל מיני כלים שיווקיים ובהם גרסה מחודשת לתצוגת האופנה מאוחר יותר השנה. 
התגובות על ההודעה הזו עוד לא החלו להגיע, במיוחד היות שטרם ברור מה יהיה נושא התצוגה ובאיזו דרך היא תהיה שונה מהתצוגה האייקונית של החברה בעבר. עם זאת, דוגמניות רבות שצעדו על המסלול של ויקטוריה סיקרט, דיברו על הנושא בעבר והיידי קלום אף ציינה כי "הגיע הזמן" כשהחברה סוף סוף שינתה את המיתוג שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה