תרבות ופנאי

דנה אינטרנשיונל שוברת שתיקה של שנים: "אני חייבת להשתנות"

לקראת הוצאתה 'לה קוקרצ'ה' אחרי 5 שנים של הפסקה משירים, הזמרת טוענת: "היו מקרים שממש התחרטתי כששיר כזה נהיה נורא מצליח, אבל אני אף פעם לא מסתכלת אחורה וכועסת למה לא עשיתי את הדברים אחרת".
מערכת ice | 
דנה אינטרנשיונל (צילום טיקטוק)
אחרי שנים של שתיקה, דנה אינטרנשיונל שמציינת לאחרונה 30 שנות קריירה שיחררה הבוקר (ראשון) שיר חדש אחרי חמש שנים ללא סינגל חדש - "לה קוקרצ'ה", בראיון לחדשות 12 היא מספרת על החזרה למיינסטרים.
אינטרנשיונל מסרה" "אני רואה בו שיר שמדבר על העצמה נשית. הבחורה בשיר מחפשת כריש פטיש ולא לה קוקרצ'ה, זה מאוד פשוט. שיר מדליק, קופצני, שמתכתב עם הרובד המקומי של הפופ".

עוד הוסיפה: "אף פעם לא הרגשתי צורך עז לשחרר שירים כמו מכונה בשביל הפרנסה או כדי להצדיק את הקיום שלי, אם אפרסם יום אחד את רשימת הלהיטים שכולם מכירים כשזמרים אחרים שרים אותם והציעו אותם לי - לא יאמינו. היו מקרים שממש התחרטתי כששיר כזה נהיה נורא מצליח, אבל אני אף פעם לא מסתכלת אחורה וכועסת למה לא עשיתי את הדברים אחרת". 
התקופה שהיא עוברת: "זה הגורל, מה אני אגיד לך. יש לנו סדרה עכשיו ב-yes, 'דנה קמה' וקיבלנו חשק לצאת בחזרה. להוציא את האף מחוץ למים. יש לנו עוד כמה שירים בקנה ולאט, לאט נחזור לעניינים. בקורונה הייתי מנותקת. לא הייתי אני עצמי, זה גרם לעצלנות. היה לא קל לחזור לאולפן, קשה להתרגל למיקרופון בחזרה, לצוות. שרתי הרבה בבית ואז באתי לאולפן". 
המצב במדינה: "אם ההפגנות יימשכו בעוצמה הזאת, אני מאמינה שיגיעו להסכמות ולפשרה נרחבת. ההתבטאויות נגד הקהילה? לא מזיז לי בכלל. אני חושבת שהקהילה חזקה מספיק וזה הכל דברים בעלמא. אני חוששת מאוד. חוששת מאיך יקבלו את זה, איך יעכלו. זה דבר מאוד מיוחד שיצרנו. מקווה שיתקבל בצורה יפה. הרבה שנים הייתי בפוביה מכל הטכנולוגיה, מכל הריאליטי והחלטתי שאני חייבת להשתנות. זה העולם. זה העתיד, וכמובן שיש גם את הפן הכלכלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה