תרבות ופנאי

אמינם נחשף: מה עומד מאחורי שם הבמה של הראפר המצליח בהיסטוריה?

תיאוריה אחת מעלה את הרעיון שהוא קיבל את שם הבמה שלו משמו המקורי. גם שמו הפרטי וגם שם המשפחה שלו מתחילים ב-M, מכאן M&M ובסופו של דבר אמינם. בינתיים, התיאוריה השנייה מציעה ששם הבמה שלו הוא ראשי תיבות של מתקפה סמויה על אימו
מערכת ice | 
אמינם (צילום יוטיוב/ SkyrockFM)
מרשל מאת'רס, אמינם, סלים שאדי - הראפר המרוויח ביותר בהיסטוריה, מוכר בשלל של כינויים שונים, אבל ישנה קונספירציה אחת מוזרה לגבי המשמעות מאחורי השם המפורסם ביותר שלו. המוזיקאי, השחקן ומפיק התקליטים בן ה-50 הידוע בעיקר כאמינם, הוא אחד האמנים המוערכים בעולם. מאז שהוציא את השיר הראשון שלו, "Just Don't Give a F**k" ב-1998, המוזיקה של אמינם התפתחה לביקורות נוקבות על התרבות הפופולרית, ההתמכרויות שלו ויחסיו הסוערים למדי עם אימו, דבי נלסון.
חלק ממעריציו של הכוכב מאמינים שיש משמעות תוקפנית במיוחד מאחורי שם הבמה שלו ושזה בעצם ראשי תיבות. תיאוריה אחת מעלה את הרעיון שהוא קיבל את שם הבמה שלו משמו המקורי. גם שמו הפרטי וגם שם המשפחה שלו מתחילים ב-M, מכאן M&M ובסופו של דבר אמינם. בינתיים, התיאוריה השנייה מציעה ששם הבמה שלו הוא ראשי תיבות של מתקפה סמויה על אימו, כאשר כל אות מרכיבה את המשפט "כל אמא נחמדה חוץ משלי" (Every Mother Is Nice Except Mine).
בתחילת הקריירה שלו מאת'רס קיבל את שם הבמה MC Double M, אבל לפני שהחליט על שמו הנוכחי, הוא הופיע בגיל 14 עם חבר התיכון מייק רובי בתור "M&M" ו-"Manix" בהתאמה. לא ברור מדוע מאת'רס החליט להחליף את האיות מ-M&M לאמינם, אבל אולי זה היה בכדי להימנע מלבלבל אותו עם חטיף השוקולד המפורסם באותו השם.
זה לא סוד שהראפר אוהב לעקוץ אנשים בשירים שלו, כולל אמא שלו. נלסון ניסתה פעם לתבוע את בנה על סכום של 10 מיליון דולר, לאחר שטענה כי הוא השמיץ אותה באלבום The Slim Shady ובראיונותיו השונים. הוא הזכיר לראשונה את אמא שלו בסינגל שלו "My Name Is" משנת 1999, בו טען ש"אמא שלי מעשנת יותר סמים ממני".
בסופו של דבר היא הגישה תביעת לשון הרע ב-1999 - בטענה שהראפר שיקר בנוגע לחינוכו והשמיץ אותה. שנתיים מאוחר יותר ב-2001, נלסון קיבלה פשרה, אבל 10 מיליון הדולר העצומים שדרשה הסתכמו בסופו של דבר ב-25 אלף דולר בלבד. הפסיקה סופית של שופט בית המשפט המחוזי במחוז מקומב, מארק סוויטלסקי, קבעה שמתוך 25,000 הדולרים, נלסון זכאית ל-1,600 דולר בלבד, כאשר שאר הסכום יעבור לשכר הטרחה של עורך הדין שלה, פרד גיבסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה