תרבות ופנאי

אלביס לא מת, אך פונה לבית חולים: "הגוף קרס"

השחקן אוסטין באטלר חלק עם עיתונאים על השטיח האדם כי יממה לאחר שסיים את העבודה על הסרט 'אלביס' גופו התמוטט לגמרי והוא נדרש להגיע לבית חולים, בעוד שבמהלך כל הצילומים לא חלה בכלל
מערכת ice | 
אלביס פרסלי (צילום ויקיפדיה)
הסרט על חייו של אלביס פרסלי מעורר לא מעט הד תקשורתי, בין אם מדובר בפרסים שהוא גורף, במוות המפתיע של בתו של הזמר האייקוני תוך כדיי עונת טקסי הפרסים, או המבטא של השחקן המצליח אוסטין באטלר הרבה אחרי שסיים לצלם את הסרט. עם זאת, הערב הגדול של הסרט עוד נמצא לפניו ויתקיים בטקס פרסי האוסקר ב-12 במרץ.
בינתיים, כוכב הסרט מטייל בין טקסי הפרסים השונים והשבוע בטקס פרסי הסאג הוא שיתף עיתונאים על החוויה שלו תוך כדי צילום הסרט ולאחריו וגילה כי ממש יממה אחרי שסיימו לצלם את הסרט הוא פשוט התמוטט פיזית ונפשית.
לדבריו של באטלר הוא לא חלה בכלל כמעט תקופת הצילומים, אך ברגע שהפרויקט נגמר הוא לפתע קם בשעות הבוקר המוקדמות עם כאבים עזים שגרמו לו להגיע למיון. בבית החולים אבחנו אותו עם וירוס בעל סימפטומים דומים לאלו של דלקת בתוספתן. 
עם זאת באטלר חלק שזה לא האתגר היחיד שעמד בפניו וכי כשהיה צריך להקליט את אחד השירים לסרט קולו פשוט נעלם, אך על כך הוא התגבר במהרה עם מנוחה של מספר ימים.
לאחרונה השחקן, שזכה בפרס גלובוס הזהב על גילומו של אלביס, מקבל לא מעט ביקורות על כך שהוא ממשיך לדבר באופן מאד דומה לזמר המנוח. המדריכה הקולית שלו דיברה על המבקרים ואמרה כי הביקורות אינם בהכרח צודקות אם מתחשבים בעובדה שבאטלר עבד בצורה אינטנסיבית על המבטא שלו במשך שלוש שנים רצופות, כבר משנת 2019.
אף שבטקס פרסי הסאג באטלר הפסיד את הפסלון שלו לטובת ברנדן פרייזר, שגם סוחף את המבקרים עם תפקידו בסרט "הלוויתן", רבים מצפים כי הוא עשוי לנצח בקטגוריית השחקן הכי טוב בטקס פרסי האוסקר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה