תרבות ופנאי

יעל שלביה מודה לאנה זק: "בזכותה הצלחתי להתגבר על הפחד"

שתי החברות הטובות וכוכבות הענק של ביצת הסלבס הישראלית, הצטלמו לסדרת רשת חדשה, בה הזוג בוחן את פארקי השעשועים המטורפים בעולם. ״זה שונה לגמרי מכל מה שעשינו עד היום, זה היה וואן טייק, אין כאן חזרות או טקסט, זה היה הכי אותנטי שיש. עושים כל מתקן פעם אחת או פעמיים גג, אז מה שיוצא״, סיפרה שלביה
מערכת ice |  2
יעל שלביה ואנה זק (צילום אינסטגרם של יעל שלביה)
שתי הכוכבות הצטלמו לסדרת רשת חדשה של פאק השעשועים הגדול בישראל Magic Kass, בה השתיים מטיילות מסביב לעולם ובוחנות את אטרקציות האקסטרים המטורפות על כדור הארץ. הזוג העניקו ראיון ל"מגזין את" וסיפרו על החוויה שעברו. שלביה: "כשהסוכן שלי עומרי הגיע אליי עם ההצעה להשתתף בסדרה וסיפר לי שהיא מצטלמת בפארקי השעושועים הכי מפחידים בעולם, התגובה הראשונית שלי הייתה לא. אבל אנה, שהיא אחת החברות הכי טובות שלי, שכנעה אותי כן לקחת את הפרויקט והבטיחה לי לעזור לי להתמודד עם הפחדים ולהתגבר עליהם.
"הצילומים היו מאתגרים בגלל המתקנים המפחידים שעלינו עליהם ופרקי הזמן הקצרים בין מתקן למתקן, אבל תוך זמן קצר ובעזרתה של אנה, הצלחתי להתגבר על הפחד ואפילו מצאתי את הדרך ליהנות. והיום אני כל כך שמחה שלא התייאשתי ולא ויתרתי. זו הייתה חוויה מדהימה של פעם בחיים", הוסיפה כוכבת "מחוברים".
זק מצידה סיפרה: היינו חברות גם לפני התוכנית, אבל מרוב שהחוויה הזו הייתה אינטנסיבית ועברנו ימים ארוכים של ימי צילום, והעובדה שזו הייתה תקופה די ארוכה, זה מאוד מחבר. בסוף, כמה שמתרגלים לשהייה מחוץ לבית, תמיד מתגעגעים אליו. שתינו עובדות קשה מגיל מאוד צעיר ומכירות את התעשייה הזאת, שכוללת גם טיסות מרובות, אבל עדיין הרבה פעמים יש תחושת געגועים מאד חזקה לבית וכמובן לבני המשפחה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דיייי אנה את כלכך מושלמת
    אנה 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא יכולה איתך אנה את מושלמתתת
    סגור
  • 1.
    יש לי גם כן מתקן
    רפי פרץ 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהייתי שמח ששתיהן יעלו עליו :)
    סגור