תרבות ופנאי

חנן יובל תחת חרם: זו העיר שביטלה את הופעתו

מועצה אזורית מטה בנימין ביטלה הופעה של חנן יובל שתוכננה ביקב פסגות ביום העצמאות הקרוב בעקבות סירובו להופיע בכנסת
מערכת ice |  8
הופעות (צילום unsplash)
לאחר סירובו המפתיע של הזמר חנן יובל לשיר במשכן הכנסת באירועי ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל. מועצה אזורית מטה בנימין ביטלה הופעה של חנן יובל שתוכננה ביקב פסגות ביום העצמאות הקרוב בעקבות סירובו להופיע בכנסת.
יובל הסביר: ״רכזת התרבות אמרה לאמרגנית שלי - ׳לא רוצה לריב עם אף אחד. קיבלתי הוראה מהבוסים שלי במועצה. לא היית צריך להתבטא כך׳. אין ספק שאני משלם את המחיר על מה שהיה". רכזת התרבות במתנ״ס בנימין, ניצי אנגל, בתגובה: ״ההחלטה התקבלה על דעת חברי המועצה".
 
כזכור, יובל אמר בין השאר כי: "הכנסת הזאת - של אלמוג כהן, של דודי אמסלם, של החברה גוטליב, של גלית דיסטל, של אריה דרעי, של יו"ר הכנסת - זאת לא הכנסת שלי. לשיר שם בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי". בתגובה לדברים כתב אמסלם בחשבון הטוויטר שלו: "חנן יובל... מי זה? הייתי מציע למארגנים להביא את הזמר והיוצר הנפלא קובי פרץ כדי שישיר לנו את השיר 'אנחנו מאמינים בני מאמינים ואין לנו על מי להישען, אלא על אבינו שבשמים'".
המהומה החלה כאשר חנן יובל הוזמן לשיר במשכן הכנסת באירועי ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל וסירב. בהתכתבותו עם מפיק האירוע, הדהים כשכתב: "לכנסת הזאת, של אלמוג כהן, של דודי אמסלם, של החברה גוטליב, של גלית דיסטל, של אריה דרעי שנהנה מההומור של אלמוג כהן, של יו"ר הכנסת שבמקום לגעור בטינופות הוא אוסר על הצילום שלהם, שלא ידעו בחוץ, ועוד ועוד - שאמשיך? ואין אפילו צדיק אחד שיקום ויזעק. זאת לא הכנסת שלי. לשיר שם בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי. אוכל לא חסר ולא יחסר בבית משפחת יובל. על היושרה עבדתי כל החיים. הייתי חייב לכתוב לך. בהצלחה ושבת שלום".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    זה רק רווח שלך (ל"ת)
    חי 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    אמסלם, מה זה?
    אמן 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליצן החצר, או בובה על חוטים?
    סגור
  • 6.
    יקב פסכות
    נכ 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה אמת לאמיתה.וכל בקבוק יין ש ארכוש אבדוק היטב שאינו מיוצר ביקב פסגות.אם מחרימים אס עד הסוף.
    סגור
  • 5.
    לא נורא הוא תמיד יכול להופיע ביום הנכבה (ל"ת)
    מולי 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    למה בכלל קבעת הופעה בהתנחלות ? (ל"ת)
    חביבו 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    תשובה
    שרה 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חנן יובל אתה טיפש גדול, ביקשו שתופיע בפני משפחות שכולות, אז מה אתה מקשקש? אפשר למצוא בקלות זמר שיחליף אותך.
    סגור
  • 2.
    ההפסד כולו שלהם
    המורה 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשטמטום פוגש בורות.
    סגור
  • 1.
    אמסלם לראשות הספריה הלאומית
    דין הדינה 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אין ספק שדבריו של הח"כ וגם השר דוד אמסלם מעמידה אותו במקום ראשון בכישורים הדרושים לשמש כמחליפו של שי ניצן כראש הדירקטוריון של הספריה הלאומית, כמובן לאחר ששר החינוק ישתלט על הספריה הלאומית של כוווווווווול העם היהודי. ואז אמסלם הנ"ל יוכל לתת הוראה מיידית לזרוק את כל יצירתו בת היובל שנים לפח האשפה. (חיים באר טען היום שחוק קיש יביא בסופו של דבר גם לשריפת ספרים). אמסלם שלא יודע עדיין מי זה חנן יובל ישמח לשרוף את 120 השירים שחנן יובל הלחין, כולל גם שירים למילים מהמקורות, שהפכו לנכסי צאן ברזל של התרבות היהודית והישראלית ללא הבדל אמונה, מין, עדה ודעה. אבל זו גורלה של ההיסטוריה; יש ימים וזמנים שבהם בני אפסיים כמו אמסלם יכולים להשתלח ביוצר על-זמני כמו חנן יובל.
    סגור